۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۷۳۲۴۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مقابله با جریان تحریف در گرو تصویرسازی واقعی از خدمات انقلاب است

مقابله با جریان تحریف در گرو تصویرسازی واقعی از خدمات انقلاب است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: تصویرسازی صحیح از برکات انقلاب و نظام اسلامی یک ضرورت عقلی و وظیفه شرعی و ملی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسؤولان استانی، با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: بهمن‌ماه، هنگامه پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز دهه فجر بهمن 57 است.

وی افزود: اکنون و در آغاز سال چهل و سوم انقلاب اسلامی و در کنار برگزاری جشن‌های پیروزی، تصویرسازی صحیح از برکات انقلاب و نظام اسلامی یک ضرورت عقلی و وظیفه شرعی و ملی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به تلاش جریان تحریف برای تصویرسازی غلط از کارآمدی نظام، خاطرنشان کرد: جریان تحریف از همان ابتدای انقلاب اسلامی دست ‌به‌ کار تحریف بوده و همچنان فعالیت می‌کند.

وی افزود: بخشی از مأموریت جریان تحریف تطهیر نظام آلوده و پلید ستم‌شاهی و تصویرسازی کاذب از آن دوران سیاه است که با ابزارهای مختلف در حال انجام است و یکی از ابعاد این تطهیرسازی کاذب، تحریف تاریخ نظام سیاه پهلوی و عناصر اصلی آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه بخش دیگر مأموریت جریان تحریف بزرگنمایی خدمات انجام گرفته در 57 سال دوران پهلوی است، گفت: مأموریت دوم جریان تحریف تصویرسازی غلط از 42 سال گذشته به قصد ارائه یک تصویر مبهم و مخدوش از آینده است.

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا با القائات کاذب و بزرگنمایی نقاط ضعف و کوچک نمایی خدمات انقلاب و نظام اسلامی، حس افتخار به گذشته انقلاب و امید به آینده انقلاب را از مردم ما به‌ویژه جوانان بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: برای مقابله با راهبرد دشمن در جنگ ادراکی علیه انقلاب و نظام اسلامی باید سیاست‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی را در قالب‌های هنرمندانه و جذاب تدارک دید و به جنگِ جنگ روانی دشمن رفت.

وی اضافه کرد: فرارسیدن چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهانه خوبی برای ارائه یک تصویر درست از خدمات انقلاب اسلامی است که باید از آن به نحو احسن استفاده شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات