۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۷۳۴۴۰
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران خبر داد؛

استقبال ۲۰۰۰ نفری طلاب خواهر از دوره طرح ولایت

استقبال ۲۰۰۰ نفری طلاب خواهر از دوره طرح ولایت
خانم ظهیری گفت: از اهداف برگزاری طرح ولایت، دنبال کردن راه نورانی خداوند و کمک کردن به افرادی است که از زیر پرچم الله متفرق شده اند تا راه را پیدا کنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم معصومه ظهیری در مراسم افتتاحیه طرح ولایت طلاب خواهر سراسر کشور که در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 2 هزار نفر از طلاب خواهر در دوره طرح ولایت پیش رو شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر بانوان طلبه از طرح ولایت، گفت: غنای علمی، شیوه اجرا و دستاوردهای این طرح بر کسی پوشیده نیست و استقبال طلاب از این طرح اثبات کننده این موضوع است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم این طرح را ارتقاء دهیم و با کمک اساتید به صورت مسجدمحور، کانون محور و محله ور اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ناب و عالیه برگزاری طرح ولایت، دنبال کردن مسیر و راه نورانی خداوند و کمک کردن به افرادی است که از زیر پرچم الله متفرق شده اند تا راه را پیدا کرده و مسیر صحیح را بپیمایند.

خانم ظهیری با تأکید بر این که ما باید نسل امروز جامعه را از درگیر شدن با شبهات به ویژه شبهات عقیدتی دور کنیم و راه صحیح را به همگان نشان دهیم، خاطرنشان کرد: این جز با اتکال به خداوند و ولایتمداری قابل تحقق نخواهد بود.

وی در پایان با بیان این که ایستادگی زیر پرچم الله و پیروی از ولایت الهی نیازمند استقامت، تلاش و کوشش است، گفت: نتیجه این ایستادگی آیه 54 و 55 سوره بقره است که خداوند می فرماید: «إِنَّ الْمُتَّقِينَ فِي جَنَّاتٍ وَنَهَرٍ* فِي مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلِيكٍ مُقْتَدِرٍ؛ در حقيقت مردم پرهيزگار در ميان باغها و نهرها، در قرارگاه صدق نزد پادشاهى توانايند»./1350/د101/ف

ارسال نظرات