۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۷۳۵۷۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

تشکیل ۲۴ کارگروه تخصصی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان کرمانشاه

تشکیل ۲۴ کارگروه تخصصی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان کرمانشاه
کرمانشاه ـ عباس سروری گفت: ۲۴ کارگروه تخصصی برای تدارک و برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان کرمانشاه تشکیل شده که در هر کارگروه ۱۵ دستگاه عضو هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری در نشست با خبرنگاران که به مناسب آغاز دهه فجر برگزار شد به تشریح ویژه برنامه های این دهه مبارک پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: شعار امسال دهه فجر انقلاب اسلامی؛ «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» می باشد که در ذیل این شعار برنامه های بسیاری در سطح کشور و استان کرمانشاه برگزار می گردد.

این مقام فرهنگی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: فردا در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مدیران و فرماندهان نظامی مزار شهدا گلباران خواهد شد.

سروری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همچنین فردا ساعت 9 و 33 دقیقه صبح شاهد رژه نیروهای مسلح با موتور از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی این شهر تا مزار شهدا خواهیم بود.

وی یکی دیگر از برنامه های اولین روز دهه فجر را نواخته شدن زنگ انقلاب به صورت نمادین در یکی از مدارس شهر کرمانشاه عنوان کرد و افزود: امسال ۲۴ کارگروه تخصصی برای تدارک و برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان کرمانشاه تشکیل شده که در هر کارگروه 15 دستگاه عضو هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه ها ما آذین بندی سطح شهر کرمانشاه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

سروری عنوان داشت: 15 بهمن مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه (ع) و امام خمینی (ره) است، لذا در این روز خجسته ویژه برنامه هایی با محوریت خانواده و نقش بانوان در انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد.

این مقام فرهنگی در ادامه سخنان خود گفت: روز پنجشنبه هفته جاری یعنی شانزدهم بهمن ماه مزار شهدای شهرستان های استان راس ساعت 11 صبح با حضور مردم و مسؤولان عطرافشانی خواهد شد و البته این برنامه در شهر کرمانشاه توسط بالگرد انجام می گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بسیارند که بیان یکایک آنها بسیار زمان بر است که ما سعی داریم که برنامه های مهم این ایام الله را اطلاع رسانی کنیم.

سروری با اشاره به برگزاری رزمایش بیت المقدس توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان و سرافرازان و نیز کمک‌های مومنانه به صورت گسترده در سطح استان از دیگر برنامه های ما در دهه فجر امسال خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای راهپیمایی روز 22 بهمن ماه با توجه به ایام کرونایی چندین راهکار ارائه داده ایم که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد./1400/

ارسال نظرات