۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۷۳۸۹۲
همگام با انقلاب؛

بیانیه گام دوم نقشه راه انقلاب است

بیانیه گام دوم نقشه راه انقلاب است
لرستان - حجت الاسلام بنیادی گفت: جوانان در ادامه راه انقلاب با توجه به رسالتی که بر دوش دارند باید در میدان انقلاب نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام عبدالله بنیادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه فجر و سالروز میلاد حضرت زهرا(س) بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان اسوه، الگو و بهترین نمونه زندگی، برای همه ما است.

مدیر حوزه علمیه ازنا با بیان اینکه در انقلاب ما معجزات فراوانی دیده شده است، افزود: این انقلاب به‌ تنهایی یک معجزه بزرگ بود و مردم در شکل گیری انقلاب نقش بسزایی ایفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم در پیروزی انقلاب ایفای نقش کردند، امروز نیز در تداوم راه انقلاب و تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام بنیادی یادآور شد: اعتراف دشمنان مبنی بر ایستادگی ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ایران در مقابل هجمه‌های آنان، همگی از معجزات انقلاب است، این ایستادگی ادامه خواهد داشت و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب رمز پیروزی در مقابل دشمنان است، بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راه روشنی برای همه است و این ایام بهترین فرصت برای تشریح و تبیین آن است.

مدیر حوزه علمیه برادران ازنا با اشاره به ‌ضرورت مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط جوانان اذعان داشت: این بیانیه نقشه راه انقلاب است و رهبر معظم انقلاب با ۶۰ سال تجربه در مبارزه، رهبری و هدایت های شگفتی آور، نقشه راه را برای ما در این بیانیه ترسیم و همواره دقیق و درست صحبت کرده اند؛ بنابراین باید بدانیم رفتن ترامپ و آمدن بایدن برای ما هیچ تفاوتی ندارد.

وی از جوانان به عنوان سرمایه و رویش های انقلاب یاد کرد و عنوان داشت: به گفته رهبر فرزانه انقلاب، باید جوانان مؤمن و حزب الهی را وارد کار کنیم تا پدیده هایی همچون حاج قاسم سلیمانی به میدان بیایند و در میدان انقلاب و ایثار و فداکاری به این مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام بنیادی تصریح کرد: مدیریت جهادی و انقلابی رمز موفقیت و ادامه راه انقلاب است، باید در سایه مدیریت جهادی و انقلابی به مردم که پشتوانه اصلی انقلاب هستند و در ادامه راه انقلاب جایگاه خاصی دارند، خدمت شود و همواره قدر این نعمت را بدانیم./9451/  

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات