۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۷۴۳۲۹

توضیحات «اباذر اقبالیان» راجع به دروغ پراکنی علیه آیت الله خاتمی

توضیحات «اباذر اقبالیان» راجع به دروغ پراکنی علیه آیت الله خاتمی
اباذر اقبالیان تنها فرزند ذکور حجت الاسلام والمسلمین اقبالیان درباره حواشی ایجاد شده در پی انتشار اخباری کذب راجع به حضور آیت الله خاتمی در جبهه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اباذر اقبالیان تنها فرزند ذکور حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالقاسم اقبالیان درباره حواشی ایجاد شده در پی انتشار اخباری کذب راجع به حضور آیت الله سید احمد خاتمی در جبهه توضیحاتی ارائه کرده است.

متن این توضیحات بدین شرح است:

بسمه تعالی

اینجانب اباذر(مهدی) اقبالیان، تنها فرزند ذکور حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالقاسم اقبالیان، روحانی جانباز بسیجی که عمر و سلامت جسمی خود را برای نظام و دفاع از میهن اسلامی، تقویت ولایت مطلقه فقیه، امام و رهبری گذاشته و هم اکنون بر اثر جراحات ناشی از جنگ و شیمیایی در حال مداوا می باشد.

اخیراً برای زنده ماندن یاد و نام ارزشهای والای انقلاب، دفاع مقدس، شهدا، ایثارگران و جانبازان، و با پیشنهاد حوزه هنری انقلاب و انتشارات سوره مهر، بخشی از خاطرات خود را از قبل از انقلاب تا زمان حال با هدف بصیرت نسل جوان، تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دور از هیچگونه حواشی، تخریب و سیاسی کاری در کتاب "حجره شماره دو" مطرح نموده است. لذا در خاطراتشان هیچ اسمی از هیچ شخصیتی نبرده است. بنابراین تمامی برداشت ها از سوی افراد آزاد و شخصی است و هیچ ارتباطی با ایشان ندارد.

طبق اطلاع اینجانب، حضرت آیت الله حاج سید احمد خاتمی دامت برکاته از دوستان قدیم پدرم بوده اند، بنده به ایشان ارادت و از زبان خود حاج آقا، حضور در مناطق جنگی و خاطرات جبهه حاج آقای خاتمی را شنیده ام. اینگونه بی مهری ها در فضای مجازی که باعث ایجاد کدورت بین دو دوست و یار قدیمی می شود، هرگز شایسته نیست.

ضمنا عزیزانی که کتاب"حجره شماره دو" را مطالعه کرده اند، در صفحه ۳۳۴ عکس این دو دوست قدیمی در مراسم هفته بسیج سال ۱۳۶۶ چاپ شده است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

/841/د101/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ابوالقاسم شریفان-سبزوار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
اینجانب درسال های حدود۵۱-۵۲شاگرددرس قرآن جناب حجه الاسلام ابوالقاسم اقبالیان درحسینیه عطارهاشهرسبزواربودم.ایشان ازقم برای آموزش قرآن درتابستان آمده بودند. ازرفتار واخلاق ایشان ،من درس بصیرت وایمان راآموختم.ابتداازبیان خاطرات ایشان درجبهه .. تعجب نموده، و..،دلم آرام گرفت.چنانچه آقای ابوالقاسم اقبالیان بتوانند بامن صحبت تلفنی داشته باشندواحوال ایشان رابپرسم بسیا رممنون می شوم.
1
1
آرش فسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
با اینحال هیچ جای مطلبشان برداشت ها را رد نکرده اند. متأسفانه ....
0
1
آرش فسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
فقط همین یک نظر همفکر شما بود که منتشر کردید ؟
1
0