۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۷۴۶۵۱
تولیت مدرسه علمیه شهرستان کنگاور:

خروجی شبکه های ماهواره ای تخریب اعتقادات دینی و اسلامی جوانان است

خروجی شبکه های ماهواره ای تخریب اعتقادات دینی و اسلامی جوانان است
کرمانشاه - آیت الله میریونسی گفت:خروجی تولیدات ماهواره ای نه تنها هیچ جنبه مثبتی برای بیننده ندارد، بلکه به مرور زمان باعث تخریب بسیاری از اعتقادات دینی و اسلامی می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی امروز در دیدار با مدیران فرهنگی شهرستان کنگاور که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: اکنون کار فرهنگی همانند حضور در جبهه های جنگ است، زیرا جنگ اکنون ما جنگ فرهنگی است نه نظامی.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان کنگاور گفت: لذا شما اکنون نقش فرماندهان جبهه فرهنگی کشور را دارید و باید بتوانید از یک سو با تاکتیک های دشمنان آشنا باشید و از سوی دیگر بر حوزه فرهنگ استیلا و تسلط کافی داشته باشید.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف فرهنگی کشور است، بیان داشت: یکی از نکات قابل توجه این است که مخاطب بسیاری از شبکه های ماهواره ای کشورهای اسلامی به ویژه ایران اسلامی است تا جایی که بیش از یک چهارم از شبکه های ماهواره ای به صورت مجانی و آن هم به زبان فارسی برای مردم ایران به ویژه جوانان مملکت برنامه می سازند و پخش می کنند.

آیت الله میریونسی تاکید کرد: بی شک این همه هزینه در بُعد فرهنگی از سوی دشمنان یک جبهه بزرگ و وسیع فرهنگی می باشد که مطامع بسیاری پشت آن پنهان شده است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان کنگاور استفاده از شبکه های ماهواره ای را عامل از بین رفتن باورها و اعتقادات دینی و اخلاقی افراد دانست و گفت: بی شک خروجی تولیدات ماهواره ای نه تنها هیچ جنبه مثبتی برای بیننده ندارد، بلکه به مرور زمان باعث تخریب بسیاری از اعتقادات دینی و اسلامی می گردد.

آیت الله میریونسی با انتقاد از کم کاری نهادهای فرهنگی در تقابل با ناتوی فرهنگی دشمنان، عنوان داشت: باید اذعان کرد که در بحث رسانه ای، دشمن برتری های زیادی هم در بُعد کمی و کیفی نسبت به ما دارد این در حالی است که ظرفیت ها را ما داریم ولی تاکنون نتوانسته ایم از آنها آنگونه که شایسته است، استفاده نماییم.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: نباید اجازه دهیم که جوانمان اوقات فراغت خود را به بطالت سر کند، باید فضایی را برای وی مهیا کنیم که در آن فضا هم از هجمه فرهنگی دشمنان در امان باشد و هم اینکه حرفه و شغلی برای تضمین آینده اش فرا بگیرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان کنگاور در پایان سخنان خود گفت: از دست رفتن اعتقادات دینی، انقلابی و اسلامی نوجوانان و جوانان این نظام بی شک در دستور کار براندازان این کشور است، لذا باید تمامی منافذ نفوذ دشمن را شناسایی کنیم و آنها را ببندیم زیرا تنها با این روشها می توان در مقابل دشمن قرار گرفت نه اینکه وضعیت منفعل به خود بگیریم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات