۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۷۵۹۸۲

جهش تولید نیازمند کالای با کیفیت و تبلیغات مناسب است

جهش تولید نیازمند کالای با کیفیت و تبلیغات مناسب است
حجت الاسلام شیرین آبادی گفت: سوق دادن مردم به سمت کالاهای ایرانی نیازمند دو محور اساسی، تولید با کیفیت و تبلیغات مناسب می باشد.

حجت الاسلام علی اصغر شیرین آبادی مدرس درس خارج حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: با شرایط حال حاضر جامعه و بیماری که دامنگیر کشور شده است، صدا و سیما در موضوع جهش تولید اطلاع رسانی خوبی انجام داده است و عملکرد مناسبی از خود ارائه دادند اما بیماری کرونا عملاً همه چیز را به تعطیلی کشانده است، اعزام مبلغین از طرف نهادهای تبلیغی تا حدود زیادی به سمت تعطیلی کشانده شد.

وی با توجه به اهمیت شعار سال عنوان کرد: متاسفانه چشم انداز خوبی از محقق شدن شعار سال در جامعه ملموس نیست البته جهش تولید یک بحث زیرساختی است که در طی سالیان به بار خواهد نشست.

حجت الاسلام شیرین آبادی اظهار داشت: سوق دادن مردم به سمت کالاهای ایرانی نیازمند دو محور اساسی، تولید با کیفیت و تبلیغات مناسب می باشد، باید بوسیله تبلیغات قوی و موثر باور مردم را در خرید کالای وطن قوت بخشید.

مدرس حوزه با اشاره به حدیث "الناس علی دین ملوکهم" ابراز داشت: تبلیغات تنها در گفتار نیست بلکه باید در عمل نشان داد مسئولان دولتی باید از خود شروع کنند وقتی مسئولی ماشینش خارجی باشد یا کالای دفتر و خانه اش خارجی باشد؛ نباید از مردم توقع چندانی داشت.

ارسال نظرات