۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۷۶۰۸۰
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

کرمانشاه در مباحث فرهنگی و دینی پتانسیل های بسیار بالایی دارد

کرمانشاه در مباحث فرهنگی و دینی پتانسیل های بسیار بالایی دارد
کرمانشاه - حجت الاسلام روستا آزاد گفت: کرمانشاه در مباحث فرهنگی و دینی دارای پتانسیل های بسیار بالایی است و این یک فرصت بسیار خوب برای همه متولیان امر است.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید روستا آزاد امروز با آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این دیدار بیان داشت: استان کرمانشاه در بحث فرهنگی دارای ویژگی های بسیار منحصربفردی نسبت به سایر نقاط کشور است.

حجت الاسلام روستا آزاد در ادامه گفت: کرمانشاه هم دارای موقعیت مرزی با کشور عراق است و هم اینکه در این استان مذاهب مختلفی در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند و به کرار ولایتمداری و روحیه میهن پرستی خود را به نمایش گذاشته اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: خوشبختانه در جلساتی که با مدیران حوزوی و دیگر فعالان فرهنگی کرمانشاه داشتیم، در راستای نهادینه سازی باورها و اعتقادات دینی در بین نسل های جوان تصمیم گیری های خوب و ارزنده ای اتخاذ شد.

وی ادامه داد: سعی ما در این جلسات این بوده است که مفاهیم دینی و اخلاقی جزو اولویت های برنامه ریزی ها در این خطه از کشور باشد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم کرمانشاه چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ولایتمداری و روحیه انقلابی خود را به نمایش گذاشته اند و در طول هشت سال دفاع مقدس افتخارات زیادی را آفریدند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: از سوی دیگر استان کرمانشاه در مباحث فرهنگی و دینی دارای پتانسیل های بسیار بالایی است و این یک فرصت بسیار خوب برای همه متولیان فرهنگی و دینی در این خطه است./1400/

ارسال نظرات