۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۷۶۴۱۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

آیت الله رئیسی منشأ تحول عظیمی در قوه قضائیه شده است

آیت الله رئیسی منشأ تحول عظیمی در قوه قضائیه شده است
کرمانشاه - حجت الاسلام جلیلیان گفت: از زمانی که آیت الله رئیسی به دستگاه قضا ورود کرده اند شاهد یک تحول عظیم در این قوه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در مراسم چهارمین مرحله از آزادسازی زندانیان که به همت قوه قضائیه،  دادگستری استان و نیز سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه انجام گرفت، اظهار داشت: یکی از بارزترین وظایف بسیجیان خدمات به عامه مردم و جامعه اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: بنابراین بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشراف به وظیفه مردمی خود اقدام به انجام این اقدام خداپسندانه و نوع دوستانه نموده است که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچمنین جای بسی تشکر از قوه قضاییه و آیت الله رئیسی دارد که این رویه انسان دوستانه را در سراسر کشور تسری بخشیده اند و باید اذعان کرد از زمانی که ایشان به دستگاه قضا ورود کرده اند شاهد یک تحول عظیم در این قوه هستیم.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: عملکرد قوه قضائیه و نیز دادگستری کرمانشاه به همراه بسیج حقوقدانان این استان امید دوباره ای در جامعه ما به وجود آورده است که همه مکلفیم که این امید را حفظ کنیم و از آن صیانت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: خوشبختانه آمارهای موجود نشان می دهد که کرمانشاه در بحث آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی رتبه ممتاز و اول کشور را در اختیار دارد که این افتخاری برای این استان می باشد.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بسیج و به ویژه بسیج حقوقدانان در راستای تحقق رسالت‌های جهادی حقوقی، عدالت‌گستری و مبارزه با فساد یاری‌رسان قوه قضائیه هستند، تمامی اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات حقوقی و قضائی مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: امیدواریم که روز به روز از آمار زندانیان در کشور به ویژه استان کرمانشاه کاسته شود و به روزی برسیم که آمار بزهکاری و نیز شلوغی دادگاه به حداقل برسد./1400/

ارسال نظرات