۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۷۶۵۵۸
آیت الله خاتمی:

کاندیداهای انتخاباتی ساختار شکنی نکنند/ قدرت موشکی قابل مذاکره نیست

کاندیداهای انتخاباتی ساختار شکنی نکنند/ قدرت موشکی قابل مذاکره نیست
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ضرورت تواصی به صبر و مقاومت در جامعه تأکید کرد: نسخه سازش ها و مذاکره ها معمولاً بی نتیجه مانده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور پخش شد، با بیان اینکه زیرساخت اراده قوی بصیرت و اراده درست است، گفت: این همان چیزی است که منافقان به آن توجه نداشته و از ابتدای انقلاب با انتخاب اشتباه، به بیراهه رفتند و همچنان نیز می روند.

وی ثمره اراده قوی را موفقیت و پیروزی توصیف کرد و ادامه داد: امیرمؤمنان(ع) در روایتی نورانی می فرمایند «خوش گذرانی با اراده استوار سازگار نیست»؛ انسان های عیاش و هوس باز در هیچ عرصه ای از عرصه های علمی و معنوی موفق نمی شوند.

آیت الله خاتمی با اشاره به مناسبت های ماه مبارک شعبان مطرح کرد: مناجات شعبانیه یکی از ویژگی های ممتاز این ماه مبارک است؛ تنها ماهی که مناسبت عزا در آن وجود ندارد، همین ماه شعبان است و از عظمت خاصی برخوردار است و ما باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از تواصی به حق، تواصی به مهرورزی و تواصی به صبر و مقاوت با عنوان زنجیره تواصی یاد کردند؛ تواصی به حق و مهرورزی همان موردی بود که در روزگاری که در ایام کرونایی در اروپا و آمریکا شاهد حجم بالای بی اخلاقی ها بودیم، شما ایرانی ها رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را رقم زدید.

وی با اشاره به ضرورت تواصی به صبر و مقاومت در جامعه تأکید کرد: نسخه سازش ها و مذاکره ها معمولاً بی نتیجه مانده است و بر اساس آیات قرآن کریم اگر صبوری کنیم توطئه دشمنان به خودشان بازمی گردد؛ راهبرد نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان مقاومت و ایستادگی بر حق خود بوده و در زمینه موشکی مطلقاً مذاکره ای صورت نمی گیرد؛ قدرت موشکی ما مصداق «ترهبون به عدوالله» است.

آیت الله خاتمی در ادامه انتخابات 1400 را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: کاندیداها توجه داشته باشند در چارچوب این نظام کاندیدا شده اند و حق ندارند در تبلیغات انتخاباتی خود نظام را زیر سؤال ببرند؛ این یک خسارت بزرگ است و نباید اینگونه باشد؛ کاندیداهای انتخاباتی نباید ساختارشکنی کنند و از تریبون نظام و انتخابات علیه خود نظام استفاده کنند.

وی در پایان ضمن تشکر صمیمانه از کادر درمان، فرارسیدن عید نوروز را به مردم شریف ایران تبریک گفت و یادآور شد: امیدواریم سالی سرشار از موفقیت داشته باشیم؛ نوروز ما با یاد خداوند با طراوت می شود./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
همدل
United States
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
قالیباف و رضایی در سفرهای استانی با هم مسابقه گذاشته‌اند؛ سفرهایی که شائبه‌های انتخاباتی آن بیش از چیزهای دیگر است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
آقایون علما و فضلا:
کلا اصولگرایان ۱۶ میلیون سبد رای ثابت و همیشگی(گفتمان سیاسی-بدنه اجتماعی) البته تا اینجای کار داشته اند البته اگر به لطف نفوذی های جریان رقیب همین تعداد تخریب. نگردیده و به سرنوشت جریان رقیب، منفعت طلبان دچار نگردند. که اگر این اتفاق بی افتد دیگر اصولگرایان نمی توانند همچون منفعت طلبان حقیر ،رذل و بی صفت برای بدست گرفتن قدرت با هماهنگی دشمن و فریب مردم همچون سال های ۸۸،۹۲و۹۶ ،با فتنه،توطئه و وطن فروشی ،خود و مردم را به آب و آتش بزنن و از آبرو و حیثیت کشور،نظام و وو مردم برای موج سازی و بدست آوردن آرای خاکستری هزینه کنند فلذا از گردونه رقابت ها بناچار حذف خواهند شد.
حال این ۱۶ میلیون رای به آ.رئیسی یا محمدباقر قالیباف میرسه یا به دیگران؟!!!
0
0