فروش ۳ میلیارد تومانی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در حالی در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار شد که به گفته مسؤولان این نمایشگاه، فروش قابل توجهی در آن رقم خورده است.
فروش بیش از ۳ میلیارد تومانی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم
حسین صفری، مدیر بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در گفتوگو با فارس با اعلام این خبر گفت: در نخستین نمایشگاه قرآن کریم بیش از ۳ میلیارد تومان فروش کتاب داشتیم که این اتفاق تجربهای موفق در زمینه برگزاری نمایشگاههای مجازی است.
وی ادامه داد: کتب ارائه شده در نمایشگاه مجازی قرآن در حوزههای قرآن و ادعیه، کتب دینی و مذهبی و کتابهای حوزه دفاع مقدس بود که با توجه به محدودیت موضوع در نمایشگاه فروش خوبی طی ایام برگزاری رقم خورد.
ناشران باید تا ۲۷ اردیبهشت مرسولات را به پست تحویل دهند
صفری با اشاره به شرایط تسویه حساب با ناشران گفت: ناشران باید تا روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشتماه ١٤٠٠ مرسولات خریداری شده را به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند، همچنین تسویه حساب ناشران منوط به اعلام وصول پستی بوده و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد.
مدیر بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم درخصوص دریافت مرسولات پستی این نمایشگاه توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: طبق هماهنگیهای انجام شده با شرکت پست همه مرسولات مربوط به نمایشگاه مجازی قرآن کریم که تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه بیستودوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سامانه این نمایشگاه به ثبت رسیده است همچنان از سوی دفاتر پستی سراسر کشور تحویل گرفته میشود.
تحویل مرسوله پس از ۲۷ اردیبهشتماه مشمول پست رایگان نمیشود
وی ادامه داد: ناشران موظف هستند تمامی آثاری که از سوی مخاطبان خریداری شده و روی پنل کاربری آنها مشخص است را تا روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به پست تحویل دهند. اگر پس از این تاریخ مرسولات خریداری شده در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم را به دفاتر پستی ارائه کنند با تعرفه آزاد مواجه شده و تخفیف نمایشگاه از روی آنها برداشته میشود.
مدیر بخش فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم همچنین بیان کرد: تسویه حساب ناشران منوط به اعلام وصول پستی بوده و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد. بنابراین ناشران باید در پنل کاربری خود نسبت به ثبت سفارش و دریافت اعلام وصول اقدام کنند.
صفری در پایان گفت: بدیهی است که ناشران باید مرسولههای ارسالی را در لفافه و بستهبندی مناسب به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند. با توجه به تحویل تمام بستهها و همچنین بررسی تضمین و کیفیت آنها نسبت به تسویه با ناشران اقدام لازم صورت میگیرد.