۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۸۳۶۳۹
مدیر مدرسه علمیه صحنه:

عملکرد جهادی و انقلابی دولت آیت الله رئیسی قاطع ترین پاسخ به دشمنان است

عملکرد جهادی و انقلابی دولت آیت الله رئیسی قاطع ترین پاسخ به دشمنان است
کرمانشاه - حجت الاسلام بهمنی گفت: بهترین و قاطع ترین پاسخ به دشمنان انقلاب و ملت ایران، عملکرد جهادی و انقلابی دولت آیت الله رئیسی در اصلاح اوضاع کشور است.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به اینکه انتخابات 1400 آینده روشنی برای ملت ایران رغم خواهد زد، بیان داشت: علیرغم هجمه رسانه ای دشمنان، ملت ایران بازهم هوشمندانه در انتخابات خود را نشان دادند و با انتخابی انقلابی و با بصیرت زمینه روی کار آمدن شخصی متعهد به اصول انقلاب و نظام اسلامی را مهیا ساختند.

مدیر مدرسه علمیه صحنه در ادامه سخنان خود بیان کرد: با این وجود نباید نسبت به مسایلی که پیرامون مان می گذرد بی تفاوت باشیم، از همان روزهای نخستین اعلام نتایج انتخابات، عملا جنگ رسانه ای و تبلیغاتی علیه آیت الله رئیسی وارد فاز جدیدی شده است و همه این تلاش ها برای بی اثر کردن آرا مردم می باشد.

این استاد حوزه علمیه افزود: همه رسانه های معاند و ضدانقلاب به صورت هماهنگ و برنامه ریزی شده به دنبال ایجاد یک اجماع جهانی علیه انتخابات ایران هستند و در این راه دست به کارهای خلاف قانون و غیراخلاقی مختلف می زنند و جالب اینجاست که این غوغاسالاران همان مدعیان دروغین حقوق  بشر هستند.

حجت الاسلام بهمنی بیان داشت: جالب تر اینجاست که برخی از کشورهای عربی در حوزه خلیج همیشه فارس ایراداتی به انتخابات 28 خرداد ایران می گیرند، این کشورها به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی رنگ و بوی انتخابات را نمی فهمند و اکنون درباره انتخابات اظهارنظر می کنند!.

مدیر مدرسه علمیه صحنه افزود: برای نمونه در کشور عربستان سعودی که خود را داعیه دار جهان اسلام می داند، کدام انتخابات برگزار شده است که اینگونه با رسانه های خود به همه پرسی ملت ایران خُرده می گیرد؟!.

این استاد حوزه  علمیه با اشاره به اینکه دولت آینده باید با عملکرد جهادی و انقلابی خود در عمل جواب این یاوه گویی ها را بدهد، گفت: بهترین و قاطع ترین پاسخ به دشمنان انقلاب و ملت ایران، عملکرد جهادی و انقلابی دولت آیت الله رئیسی در اصلاح اوضاع کشور است.

حجت الاسلام بهمنی عنوان کرد: مساله دیگری که از دولت آینده انتظار داریم، ساماندهی اوضاع فرهنگی در کشور است، متاسفانه در سالهای اخیر بسیاری از شئونات اسلامی کمرنگ شده اند و شاهد برخی از بداخلاقی و بدحجابی ها در سطح جامعه هستیم که این امر باعث تکدر خاطر بسیار از شهروندان و خانواده های معظم شهدا شده است.

مدیر مدرسه علمیه صحنه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام حوزویان، اساتید دانشگاه، نخبگان جامعه، فعالان فرهنگی و اقتصادی برای اعتلای این انقلاب در منطقه و جهان از هیچ کوششی در کمک به دولت انقلابی آیت الله رئیسی دریغ نخواهند کرد./1400/

ارسال نظرات