۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۸۳۹۸۹
حجت الاسلام والمسلمین معصومی لاری:

اقتدار ایران در منطقه سر منشا امنیت و از بین رفتن جریانات تروریستی می شود

اقتدار ایران در منطقه سر منشا امنیت و از بین رفتن جریانات تروریستی می شود
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین معصومی لاری گفت: اقتدار ایران در منطقه سرمنشا امنیت و از بین رفتن جریانات تروریستی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی معصومی لاری امروز در دیدار با جمعی از فعالان مذهبی و فرهنگی این استان در سخنانی بیان کرد: تاریخ این مملکت ثابت کرده است تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد، دشمنی و عداوت مستکبرین و استعمارگران علیه این نظام نیز باقی است.

این عالم کرمانشاهی در ادامه افزود: بیش از 4 دهه مردم و انقلاب اسلامی همواره زیر شدیدترین تحریم‌های سیاسی، اقتصادی و... بوده و هستند و این نشان از خوی استکباری و جاه طلبانه دشمنان قسم خورده این نظام دارد که همواره در تلاشند که این ملت را از پای درآورند و با زور پای میزه مذاکره بنشانند.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی لاری ادامه داد: مذاکره و گفتگو امری خلاف شرع و عرف نیست، ولی زمانی که گفتگو و مذاکره باعث تضییع حقوق ملت ایران شود، دیگر نمی توان این مذاکره را مشروع و به سود این انقلاب و نظام دانست.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دشمن به دنبال این است که از موضع قدرت و زور خواسته های خود را تحمیل کند و این مهم را ملت ایران به خوبی دریافته اند، لذا زمانی می توان به این گفتگوها، مذاکره گفت که ایران از موضع قدرت و بُرد بُرد وارد گفتگوها شود و ان شاء الله با روی کار آمدن دولت انقلابی شاهد این اقتدار روزافزون خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی لاری در ادامه با اشاره به اینکه خوی استکباری دشمنان را سالهای پیش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بارها به مسئولان وقت یادآوری فرمودند، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت، هوشیاری و علمی که دارند به خوبی به نیات شیطانی دشمنان این نظام و ملت واقف هستند، با این وجود فرصتی به دولت برای مذاکره با طرف های غربی دادند و در این میان تاکید کردند که این مذاکرات راه به جایی نخواهد برد و همه دیدیم که نتیجه آن شد که معظم له پیش بینی کردند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: بنابراین امروز باید با اتکا به توان  داخلی و داشته های بومی به قدرت برتر منطقه و جهان تبدیل شویم و رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست، قدرت و اقتدار ایران برای منطقه سرمنشا امنیت و از بین رفتن جریانات تروریستی می شود که این امر یکی از دلایل دشمنی کشورهای غربی با اقتدار این انقلاب است.

وی تصریح کرد: زمانی که ایران در منطقه حرف اول را بزند گروه های تروریستی که به نیابت آمریکایی ها و کشورهای غربی و عربی دست به جنایت و آدمکشی می زنند، دیگر مجالی برای عرض اندام ندارد، بنابراین باید با بسیج تمام امکانات و پتانسیل ها، این نظام وانقلاب را به اوج اقتدار و صلابت برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمینمعصومی لاری در بخش دیگری از سخنان خود به شبیخون فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن که به خوبی به عدم توانایی و ضعف نظامی خود در برابر ایران اسلامی آگاه است، از جبهه فرهنگی و رسانه ای برای ضربه زدن به این انقلاب و جوانان آن ورود پیدا کرده است، بنابراین می طلبد که دلسوزان و متولیان فرهنگی در مقابل این هجمه های فرهنگی و تبلیغی دشمن که برای استحاله فکری جوان ایرانی و مسلمان است، وارد میدان شوند./1400/

ارسال نظرات