۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۸۶۸۴۷
نماینده ولی‌فقیه در سمنان:

پیگیری امور مردم، امیدبخش جامعه خواهد بود

پیگیری امور مردم، امیدبخش جامعه خواهد بود
سمنان - حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و مسؤولان نیز خدمتی در شأن آنان ارائه کنند که این خدمت به‌نوعی عبادت است.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در دیدار استاندار سمنان و معاونین و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری، در دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحریم‌ها، فشار اقتصادی و اثر روانی طولانی شدن همه‌گیری بیماری کرونا، مباحثی که مردم را با مسائل اقتصادی و معیشتی مواجه کرده است، گفت: می‌طلبد هرکدام از مسئولان به دنبال پیگیری کارها و خدمت بوده و این مهم باعث ایجاد امید و آرامش در بین مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدبخشی یکی از الزامات جامعه به شمار می‌رود، افزود: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و مسئولان نیز خدمتی در شأن آنان ارائه کنند که قطعاً این خدمت به‌نوعی عبادت است.

نماینده ولی‌فقیه در سمنان بابیان اینکه همواره دیدیم مردم، انقلاب، قیام و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را دوست دارند و در عین مطالبات خود، درصحنه‌های حساس پای نظام ایستادند، ابراز داشت: معتقدیم می‌بایست به خواسته حق مردم پاسخ گفت و برای حل مشکلات آن‌ها گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی بابیان اینکه هماهنگی، انسجام و سنخیت نمایندگان ولی‌فقیه، دولت، مردم و ائمه جمعه، باعث می‌شود تا سمنان در کشور، استانی ممتاز و نمونه باشد، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در خدمت تمامی مردم استان، نماینده دولت و نمایندگان مردم و ائمه جمعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله سید محمد شاهچراغی قداست، زُهد و تقوای بسیار ارزنده‌ای دارند و سابقه زحمات و تلاش‌های ایشان چه در زمان قبل از انقلاب و چه پس از پیروزی آن، بسیار پرافتخار و امروز نیز ملجأ و مآمن مردم استان هستند، افزود: ما نیز همراه و حامی مسئولان استان بوده و به‌دور از تنش، رفاقت‌ها برقرار بوده و مسیر ایشان را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات