۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۶۹۲۰۳۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

مسأله آب از اصلی ترین مشکلات استان اصفهان است

مسأله آب از اصلی ترین مشکلات استان اصفهان است
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: آب از انفال است و متعلق به یک شهر و استان نیست، اصلی‌ترین مشکل استان اصفهان مسأله آب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان، با اشاره به مشکلات شدید استان اصفهان در زمینه آب و بحران آب اصفهان، گفت: مشکلی اصلی استان اصفهان آب است، اگر زاینده رود آب داشته باشد مردم اصفهان توقعی از دولت نخواهند داشت.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه مسأله آب اصفهان یک موضوع ملی و همگانی است، خاطرنشان کرد: لازم است به همه افرادی که برای آب در دیگر استان ها مشکل ایجاد می‌کنند فهمانده شود که آب از انفال است، همانطور که نفت برای همه مردم است آب هم برای همه مردم است و اینطور نیست که اگر سرزمینی آب داشت متعلق به همان شهر و یا استان باشد.

وی با تأکید بر ضرورت تصمیم گیری قاطعانه و دقیق دولت و مسؤولان کشور در خصوص مدیریت آب در استان‌ها، اظهار کرد: هر استان باید سهم خود از آب را دریافت کند و لازم است دولت یک فکر اساسی و صحیح در خصوص آب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: تمام تلاش‌های استانداران اصفهان برای حل مشکلات آبی استان به جایی نرسیده است، امیدوار به همراهی و همکاری استاندار جوان استان اصفهان برای حل مشکلات آبی استان هستیم و در این زمینه مردم نیز باید یاری رسان ما باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه اصفهان یک استان معمولی نیست و خدمات بسیاری به کشور عرضه می کند، تصریح کرد: اصفهان در همه عرصه‌ها پیشتاز است، یک دهم شهدای کشور متعلق به اصفهان هستند و بالاترین ارقام پرداخت مالیات متعلق به اصفهان است و درآمد کشور از اصفهان به اندازه 12 استان کوچک است.

وی بر ضرورت توجه دولت به استان اصفهان و رفع مشکلات این استان تأکید کرد و گفت: امیدوار هستیم این دولت که واقعا دولت امید است با کمک مردم و همه مسؤولان بتواند امید مردم را زنده کرده و مشکلات مردم را برطرف کند./1304/پ۲۱۰/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات