۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۹۲۳۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

افزایش ایمان و معرفت دینی بین نیروهای مسلح ضروری است

افزایش ایمان و معرفت دینی بین نیروهای مسلح ضروری است
لرستان- حجت الاسلام شاهرخی بر ضرورت افزایش ایمان و معرفت دینی بین نیروهای مسلح تأکید کردو گفت: این مهم در سایه ارائه آموزش هایی است که سازمان عقیدتی و سیاسی بایداجرا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام حسین دانش، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های آجا در منطقه لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: سال ۵۸ عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در راستای تعمیق معرفت دینی، آگاهی های سیاسی و عمق بخشیدن به بصیرت سیاسی و دینی تشکیل شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ایمان و افزایش معرفت دینی نیروهای مسلح در سایه ی برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی حاصل می شود، افزود: افزایش ایمان و معرفت دینی در سایه ارائه آموزش هایی است که سازمان عقیدتی و سیاسی باید اجرا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مجموعه ای که در عقیدتی سیاسی مشغول به کار هستند علاوه بر اینکه دانش لازم را برای کار خود باید داشته باشند، بایستی به  گونه ای عمل کنند که اعتماد پرسنل نیروهای مسلح را نیز به سمت خود جلب کنند، عنوان داشت: اخلاق و رفتار نیروهای عقیدتی سیاسی باید به گونه ای باشد که بر نیروهای مسلح تاثیر و گفتار آنها رفتارشان را تصدیق و تایید کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه خوش خلقی، تعهد، مردمی بودن، دوری از تجمل گرایی برای همه  مدیران و مسؤولان ضروری است، تأکید داشت: این ویژگی ها برای ما روحانیون امری ضروری تر است.

وی بر ضرورت انجام کارها در سایه قدرت، قوت و کار مضاعف تأکید کرد و اظهارداشت: پایه موفقیت های نیروهای مسلح کشور در سایه برنامه های دینی، مذهبی و تعهد است.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت ایمان و اراده قوی تأکید و عنوان کرد: برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی باید به گونه ای باشد که حتی اگر یک نفر از نیروهای مسلح در مقابل لشکریان دشمن قرار بگیرد به خودش ترس و تزلزل راه ندهد./9451/پ۲۱۰/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات