۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۹۵۵۷۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

بسیج مرزهای اعتقادی و جغرافیایی را در نوردیده است

بسیج مرزهای اعتقادی و جغرافیایی را در نوردیده است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: بسیج امروز مرزهای اعتقادی و جغرافیایی را در نوردیده به گونه که در بسیاری از کشورها همانند سوریه، عراق و یمن شاهد شکل گیری بسیج هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار جمعی از بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس کرمانشاه اظهار داشت: بسیج را می توان عصاره ناب ارزش های اسلامی و انقلابی دانست که همواره در عرصه های مختلف کشور حضوری فعالانه و جهادی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز جوان بسیجی برای ارائه خدمت بهتر و تخصصی تر باید آموزش های لازم را ببنید و با این کار قدرت و جایگاه واقعی بسیج برای همگان هویدا خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه وفاداری از صفات بارز بسیجیان است، تاکید کرد: مشکلات فراوانی در کشور داریم که نمی توان آنها را انکار کرد ولی با این وجود غالب ملت ایران خواهان و دوستدار نظام هستند که این نعمت بزرگی محسوب می شود.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود افزود: بسیج امروز مرزهای اعتقادی و جغرافیایی را در نوردیده است به گونه که در بسیاری از کشورها همانند سوریه، عراق، یمن و... شاهد شکل گیری هسته های بسیج هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بسیج می فرمایند: «بسیج برای سازندگی، اعم از علمی، فرهنگی، ساختاری واخلاقی، باید فکر کند و در میدان حضور داشته باشد». که این کلام امام خامنه ای نشان از مسؤولیت بزرگ بسیج در کشور دارد.

این عالم برجسته کرمانشاهی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع اخلاق بسیار تاکید داشته اند، لذا امروز باید با تفکر بسیجی در صیانت و پاسداری از این انقلاب کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، بیان داشت: باید ارکان اصلی اسلام راستین را تبیین کنیم البته باید نخست خودمان اهل این کار باشیم و در پیاده کردن دستورات الهی و دینی در جامعه پیشتاز باشیم.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم که دنیای کنونی از ما حساب ببرد باید در معنویات پیشرو باشیم و تنها با قدرت اعتقادی و دینی است که می توان به معنای واقعی بر جهان کنونی حاکم شد./1400/

ارسال نظرات