۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۹۵۷۲۹
همزمان با هفته بسیج صورت می گیرد؛

اجرای ۹ هزار و ۴۴ برنامه در مازندران/بهره برداری از ۷۶ پروژه محرومیت زدایی

اجرای ۹ هزار و ۴۴ برنامه در مازندران/بهره برداری از ۷۶ پروژه محرومیت زدایی
مازندران - سردار مسلمی از افتتاح و بهره برداری 76 پروژه عمرانی محرومیت زدایی، همزمان با هفته بسیج در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا امروز در دیدار مجموعه فرماندهان سپاه کربلا با نماینده ولی فقیه در مازندران، هفته بسیج را فرصتی برای انعکاس زحمات و تلاش های بسیجیان در عرصه های مختلف دانست.

وی با بیان این که امروز یک بسیج پویایی داریم که در مأموریت هایی نظیر بلایای طبیعی، حوزه سازندگی و مسائل امنیتی و فرهنگی وش درخشیده است، افزود: امروز کشورمان از یک تفکر و روحیه بسیجی برخوردار است که همواره در رهنمودهای مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته است.

سردار مسلمی از ساماندهی یک میلیون و 300 هزار بسیجی در قالب های مختلف عادی، فعال و کادر در چهار هزار و 200 پایگاه مقاومت و 230 حوزه مقاومت مازندران خبر داد و گفت: علاوه بر این در 22 قشر نیز بسیجیان در همه ادارات و نهادها در میدان حضور دارند و این حضور منشأ ثمرات و برکات بسیاری برای کشور بوده است.

وی با بیان این که شعار محوری امسال هفته بسیج «بسیج پاره تن مردم» نامگذاری شده که برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، ادامه داد: همزمان با هفته بسیج 61 عنوان برنامه در قالب نه هزار و 44 برنامه اجرایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری هزار و 127 دیدار با خانواده شهدا و 910 دیدار با خانواده ایثارگران همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: همچنین در این هفته 605 یادواره و بزرگداشت مقام شامخ شهدا در قالب طرح آبروی محله در استان برگزار می شود.

سردار مسلمی، برگزاری دو هزار و 124 مسابقه انفرادی و عمومی، برپای 87 نمایشگاه توانمندی بسیج، برگزاری 846 نشست بصیرتی به صورت حضوری و وبیناری، انجام هزار و 725 گشت رضویون برای برقراری امنیت پایدار، برگزاری 267 اردوی جهادی، تولید 197 کلیپ، طراحی گرافیکی و تیزر از سوی معاونت فرهنگی هنری سپاه و راه اندازی 28 پویش مرتبط با بسیج در فضای مجازی را بخشی از فعالیت های سپاه در هفته بسیج اعلام کرد.

وی در ادامه سخنان خود به مهم ترین برنامه های بسیج سازندگی در هفته بسیج اشاره کرد و با بیان این که در این هفته حدود 76 پروژه عمرانی در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: همچنین همزمان با هفته بسیج 20 پروژه عمرانی از سوی بسیج سازندگی در مازندران کلنگ زنی و 78 کارگاه و صندوق قرض الحسنه نیز بهره برداری می شود.

فرمانده سپاه کربلا همچنین در ادامه سخنان خود از اعطاء سه هزار و 496 برنامه غیر عمرانی در حوزه تأمین جهیزیه، البسه، لوازم تحریر و بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند استان خبر داد و گفت: اعتبار پروژه های عمرانی که در هفته بسیج از سوی بسیج سازندگی افتتاح و بهره بهره برداری خواهد رسید سه میلیارد و 800 میلیون تومان است.

سردار مسلمی همچنین از تولید 720 دقیقه برنامه تلویزیونی از سوی معاونت روابط سپاه کربلا در قالب 42 برنامه تلویزیونی خبر داد و افزود: همچنین 678 سری جهیزیه و لوازم زندگی به ارزش ریالی 20 میلیارد تومان به دست خانواده های نیازمند خواهد رسید.

وی با بیان این که از ابتدای امسال حدود 127 میلیارد تومان کمک های مؤمنانه از سوی سپاه استان با همکاری خیران و پایگاه های بسیج شهرستان جمع آوری به دست نیازمندان رسید، ادامه داد: همچنین مبلغ 134 میایارد تومان کمک های مؤمناهه برای پیشگیری از کرونا نیز جمع آموری شد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به ارائه خدمات درمانی از سوی 16 کلینیک و یک بیمارستان زیر نظر سپاه استان به عموم مردم اشاره کرد و گفت: در این راستا این مراکز درمانی به 215 هزار نفر از مردم استان خدمات درمانی ارائه کردند.

وی با بیان این که راهبرد ما در بسیج سازندگی در دو عرصه محرومیت زدایی و عمرانی است، افزود: در همین راستا 760 میلیارد تومان پروژه سنواتی در قالب دو هزار و 400 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی داریم که تا پایان سال باید به بهره برداری برسد./950/پ210/

ارسال نظرات