۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۹۶۰۷۹
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

وظیفه طلاب و روحانیت کمک به ایجاد تمدن اسلامی است

وظیفه طلاب و روحانیت کمک به ایجاد تمدن اسلامی است
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز طلاب و روحانیت درکمک به ایجاد تمدن اسلامی نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، شب گذشته در همایش بزرگ طلاب و روحانیون بسیجی در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، با گرامی داشت یاد و خاطره ۵۴ شهید روحانی گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نقش پر رنگی داشتند.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بسیج را از برکات انقلاب خواند و افزود: اخلاص در عمل، ولایتمداری، مردم داری ویژگی مهم بسیجیان د صیانت از ارزش های انقلاب و خدمت به مردم است.

وی به روحیه جهادی بسیجیان اشاره و بیان کرد: بسیج در عرصه خدمت رسانی به مردم همواره به صورت خودش در صحنه حاضر می شود و نمونه بارز آن خدمت رسانی بسیجیان در دوران کرونا بود.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: امروزه طلاب و روحانیت بسیجی باید در راستای ارتقای بصیرت مردم و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: تقویت روحیه دشمن شناسی، استکبارستیزی و روحیه جهادی و انقلابی در جامعه رسالت مهم دیگر طلاب بسیجی است.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت ترویج تفکر بسیجی تاکید کرد و گفت: تفکر بسیجی لازمه رفع مشکلات در عرصه هی مختلف است.

وی بر ضرورت رسالت طلاب و روحانیون بسیجی در تولید و نشر معارف اسلامی و کمک به ایجاد تمدن اسلامی با تاسی بر فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم تاکید کرد./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات