۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۹۶۱۲۹
معاون هماهنگ‌کننده سپاه در اجتماع بسیجیان کرمانشاه:

بسیج باید بن بست شکن باشد

بسیج باید بن بست شکن باشد
کرمانشاه ـ سردار پورجمشیدیان گفت: معتقدیم در انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان بن بستی وجود ندارد و این نیروی مردمی باید بن بست شکن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش اقتدار بسیجیان کرمانشاه امروز همزمان با سراسر کشور با حضور بسیجیان این استان در ورزشگاه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

در این مراسم، سردار علی اکبر پورجشمیدیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام(ره) معتقد بود مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون رزمنده و بسیجی فداکار هم داشته باشد لذا در حالی که هنوز چند ماه به آغاز جنگ تحمیلی مانده بود فرمان نورانی تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بعد از شروع جنگ تحمیلی ارزش و جایگاه فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مشخص شد و دشمن هرگز فکر نمی‌کرد با فرمان امام سیل خروشان مردم پای کار باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان در خیال باطل خود قصد داشتند ظرف یک هفته کشور را تصرف کنند اما آنها قدرت بسیج و نیروهای مردمی را نادیده گرفته بودند و اولین ثمره حضور بسیج در کنار سایر نیروها متوقف کردن دشمن در مرزها بود.

سردار پورجمشیدیان عنوان داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی مهمتر از حضور فیزیکی و همچنین گسترش و القا این فرهنگ توسط امام راحل از آموزه‌های قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام است، القا این فرهنگ و تفکر تنها در عرصه جنگ و دفاع نبود بلکه امروز تفکر بسیجی در همه عرصه‌های علمی، دانشگاهی، بازار، دانشجویان، دانش‌آموزان، اقلیت‌ها و قومیت‌های مختلف نفوذ کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: بسیج باید در داخل و خارج نکاتی را مد نظر داشته باشد، بنابراین بسیج باید همواره تلاش کند در همه عرصه های نظامی و امنیتی آمادگی خود را حفظ کند و در عرصه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، عمران و آبادانی کشور هم بدرخشد.

این فرمانده نظامی اظهار کرد: بسیج باید همواره سعه صدر پیشه کرده و روحیه معنویت، جهاد، ایثار و شهادت را مد نظر داشته باشد و بسیجیان با بصیرت خود ایجاد وحدت و یکپارچگی را در کشور اولویت کاری خود بدانند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه مردم بیش از ۴۰ سال است با همه مشکلات انقلاب را همراهی کرده اند و شایسته ترین مردم برای خدمت هستند، افزود: بسیجیان و مدیران بسیجی باید خود را نوکر و خادم مردم بدانند و علاوه بر اینکه امید و نشاط را در جامعه و بین مردم افزایش می‌دهند از طرف دیگر با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمنان هم باید مقابله کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون بسیج محور همه حرکت‌های محرومیت زدایی در کشور است و این روحیه باید چنان تقویت شود تا در آینده محرومی در کشور نداشته باشیم و به عبارت دیگر ما معتقدیم در انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان بن بستی وجود ندارد و این نیروی مردمی باید بن بست شکن باشد./1400/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زمان زاده - امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
کارکنان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چون بیشتر از دیگر سازمان‌ها سرو کارشان با مردم است نیاز دارند که سیره زندگی معصومین (ع) را سر لوحه کار فردی و اجتماعی خود قرار دهند و تلاش نمایند مؤلفه‌های برخورد حکیمانه با مردم را در خود نهادینه کنند.
0
0