۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۹۶۲۵۶
توسط کارمندان مرکز مدیریت حوزه های علمیه صورت گرفت؛

تقدیم شاخه گل و عطر افشانی مزار شهدا + عکس

تقدیم شاخه گل و عطر افشانی مزار شهدا + عکس
به مناسبت هفته بسیج جمعی از کارکنان مرکز مدیریت با حضور در مزار منور شهدا ضمن تقدیم شاخه گل به ادای احترام به مقام شهدا پرداختند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تقدیم شاخه گل و عطر افشانی مزار منور شهدا توسط کارمندان مرکز مدیریت در هفته بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با هماهنگی با معاونت منابع انسانی و پشتیبانی در نمازخانه مجتمع یاوران مهدی و در جوار قبور مطهر شهدای گمنام به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و با هماهنگی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا حجت الاسلام والمسلمین دهقانی اظهار داشت: اگر کارهای انسان با باور همراه باشد نتیجه کارهایش غیر از وضعیت کنونی است؛ قیامت حقایق روشن می شود و انسان در برابر پارسایان خجل و حسرت زده است.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) گفت: ایمان مثل درختی است که ریشه و شاخه و میوه دارد؛ ریشه درخت ایمان در نگاه حضرت امیر یقین است و اگر یک هزارم باور به سوزانندگی آتش یا کشنده بودن سم، به وجود قیامت و خداوند باور داشته باشد کافی است؛ آیت الله بهاءالدینی در جمعی در واکنش به همین مثالی که گفتم تأکید کرد که اگر اندکی از کارهای ما برای خدا بود زندگی ما از وضعیت فعلی به مراتب بهتر بود.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی اظهار داشت: ریشه یقین معرفت است و معرفت عمل را بالا می برد و برای انسان یقین ایجاد می کند./پ202/

تقدیم شاخه گل و عطر افشانی مزار شهدا توسط کارمندان مرکز مدیریت حوزه های علمیه

 

تقدیم شاخه گل و عطر افشانی مزار شهدا توسط کارمندان مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ارسال نظرات