۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۹۷۵۳۷
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

دولت مردمی مشکلات پرستاران را رفع کند / با کمبود پرستار مواجهیم

دولت مردمی مشکلات پرستاران را رفع کند / با کمبود پرستار مواجهیم
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد کمبود پرستار در کشور را از عوامل دشواری و وارد آمدن فشار به پرستاران عنوان کرد و گفت: دولت مردمی مشکلات پرستاران را رفع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه برای شانتاژ و فرافکنی علیه اظهارات ائمه جمعه در خصوص مسائلی نظیر حجاب، گفت: دشمنان می‌دانند و بیان می‌کنند که به غیر از گرفتن ایمان از مردم نمی‌توانند بر ایران مسلط بشوند و به همین دلیل است که نمی‌خواهند مسائلی نظیر حجاب ترویج بشود.

وی ادامه داد: متأسفانه همسو با رسانه‌های بیگانه برخی افراد جاهل نیز دست به تخریب خطبایی که در خصوص مسائلی نظیر حجاب صحبت می‌کنند می‌زنند. لازم است همه ما از افرادی که مسائل دینی را متذکر می‌شوند حمایت کنیم. دشمنان نمی‌خواهند فرهنگ دینی در جامعه شکل بگیرد و در تلاش هستند تا عفت و حجاب را از جامعه ما بگیرند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، به زحمات و خدمات بسیار زیاد پرستان به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: باید قدر پرستاران را بدانیم و مسؤولان نیز قدردان آنها باشند و حواسشان را به پرستارها و نیاز و مطالبات آنها معطوف کنند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان خاطرنشان کرد: یک دهه از تصویب قانونی در خصوص حقوق پرستاران می‌گذرد ولی هنوز اجرایی نشده است، لازم است که دولت مردمی که تا به امروز اقدامات خوبی هم انجام داده است در خصوص رفع مشکلات پرستاران در زمینه‌های نظیر استخدام و مسائل معیشتی آنها اقدامات مؤثری انجام بدهد.

وی کمبود پرستار در کشور را از عوامل دشواری و وارد آمدن فشار به پرستاران عنوان کرد و گفت: حضرت زینب(س) کاخ یزیدیان را با خطبه‌ها و شجاعت خود ویران کردند و باید از خداوند طلب توفیق کنیم تا شخصیت‌های بزرگی نظیر حضرت زینب(س) را بتوانیم به عنوان الگوی خود داشته باشیم./1304/پ201/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات