۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۹۷۹۷۵

همایش بزرگداشت «آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی» برگزار می شود

همایش بزرگداشت «آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی» برگزار می شود
خراسان رضوی ـ همایش بزرگداشت آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی دوم دی ماه 1400 در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمين سيد ابوالفضل كاظمي از برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله سید محمود حسيني شاهرودی خبر داد و گفت: این مراسم به دو صورت حضوری و وبیناری به منظور تجلیل و تکریم از مقام علمی و فرهنگی این مرجع تقلید و تحقق منویات مقام معظم رهبری در تکریم بزرگان دین، برگزار می‌شود.

وي با اشاره به اينكه اين همايش روز پنجشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار مي گردد، اظهار كرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این مراسم، آيت الله سيد مصباح عاملی، مدير حوزه علميه خراسان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزند آيت الله العظمي سيد محمود حسيني شاهرودي سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمين كاظمي خاطر نشان كرد: در اين مراسم، کتاب هاي مردي از جنس آفتاب، الاشاره و الارشاد الي الفقاهه و الاجتهاد، مقالات علميه، مردي از تبار فقيهان، گَت آقا، مقام محمود، مردي از تبار خورشيد و ولايه الفقيه رونمایی خواهد شد.

مسؤول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان با بيان اينكه اين همايش به همت بيت آيت الله العظمي سيد محمود حسيني شاهرودي و حوزه علميه خراسان برگزار مي شود، اظهار كرد: تجلیل و تکریم علما و بزرگان دین وظیفه اي است که می تواند الگوی مناسبی برای طلاب جوان در مسیر تبلیغ و تبیین آموزه ها و معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) باشد.

ارسال نظرات