۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۹۹۹۵۸
معاون رئیس جمهور:

عزت، عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است

عزت، عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است
قاضی زاده هاشمی گفت: یادواره شهدا فرصتی برای یادآوری خون پاک شهدایی است که برای برقراری و حفظ این امنیت ریخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، عصر امروز در برگزاری یادواره پرواز پروانه ها و گرامیداشت 68 شهید دانش آموز بروجرد گفت: در تاریخ ملت ایران اسلامی روزهای سرنوشت ساز فراوانی به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برخی از این روزها نشانه قدرت، اقتدار، حماسه و پیروزی و روزهایی نیز نشانه مظلومیت ملت ایران و رذالت دشمنان است.

وی عنوان کرد: برخی روزها در تقویم جمهوری اسلامی ایران یادآور می شود که دشمنان علیه  انقلاب، ملت و مکتب فکری ما چگونه فکر و چگونه عمل می کنند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه تاریخ عاشورا را ورق می زنیم شهادت حضرت علی اصغر در تاریخ مانگار است، گفت: حادثه علی اصغر اتفاق افتاد تا صفات دشمنان امام حسین(ع) را نشان دهد و این خونی که به آسمان پاشیده شد، زمینه تمام قیام های پس از حادثه عاشورا را تا انقلاب اسلامی ایران به دنبال داشت.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این بمباران ها، موشک باران ها و کودک کشی ها نشانه این است که یک طرف مظلوم بوده و یک طرف ظالم و در تاریخ ماندگار شده است، گفت: این مظلومیت را باید به گوش جهانیان برسانیم.

وی در ادامه اظهارکرد: این مدرسه تبدیل به یادمان شهدا و موزه خواهد شد که در طول تاریخ ماندگار شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه داریم نام و یاد شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم و به نیازهای خانواده دانش آموزان شهید توجه شود، گفت: مسیر خدمت به خانواده شهدا مسیر عشق است و کسی که در بنیاد شهید به خانواده شهید خدمت می کند، انگار به اهل بیت پیامبر(ص) خدمت کرده است.

وی یادآور شد: برگزاری این یادواره ها یادآور می شود که عزت و عظمت را مرهون خون شهدا هستیم و اگر امروز امنیتی وجود دارد، این امنیت چطور حاصل شده است.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: حفظ این امینت و اقتدار 227 هزار خون پاک در این سرزمین ریخته شده باید قدردان خون شهدا باشیم و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا یادآوری می کند که برای مقابله با دشمن و حرکت به سمت پیشرفت باید وحدت داشته باشیم و در سختی ها کنار هم باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات