۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۰۰۶۱۶
رییس دانشکده الهیات دانشگاه قم:

اهتمام نسبت به جهاد تبیین پیش نیاز تقویت غیرت دینی در جامعه است

اهتمام نسبت به جهاد تبیین پیش نیاز تقویت غیرت دینی در جامعه است
رییس دانشکده الهیات دانشگاه قم تصریح کرد: اهتمام نسبت به جهاد تبیینی، از جمله الزامات و پیش نیازهای تقویت غیرت دینی در جامعه است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید رضا مؤدب با اشاره به تأکید اخیر مقام معظم رهبری در دیدار تصویری مردم قم با ایشان مبنی بر لزوم حفظ و تقویت غیرت دینی در کشور ابراز داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همین غیرت دینی بوده که در بزنگاه‌های مختلف عامل نجات کشور بوده و لذا همه ما به عنوان یک مسلمان انقلابی موظف به حفظ و تقویت غیرت دینی در جامعه هستیم.

وی افزود: حقیقتاً اگر رهنمودها و بیانات رهبر حکیم و خردمند انقلاب اسلامی در عمل پیاده شود، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های جامعه ما حل خواهد شد و مهم این است که چه مردم و چه مسئولان این فرمایشات را هر چه بیشتر و بهتر مورد توجه و عنایت خویش قرار دهند.

عضو انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم، همچنین گفت: برای آنکه غیرت دینی در جامعه تقویت شود، قبل از هر چیز ما نیاز به جهاد تبیینی در خصوص بیان اهمیت و ضرورت این مساله داریم و طبعاً در این راستا حوزویان و دانشگاهیان رسالت مهمی برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام نسبت به جهاد تبیینی در عرصه‌های مختلف، علاوه بر آنکه باعث خنثی شدن فتنه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان می‌شود، زمینه لازم برای هدایت افراد گمراه را نیز فراهم می‌کند.

ارسال نظرات