۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۷۰۱۴۲۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز:

خدمت به مردم، رسالت خطیر روحانیت است

خدمت به مردم، رسالت خطیر روحانیت است
لرستان - حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه خدمت به مردم رسالت خطیر روحانیت است، گفت: روحانیت در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی، عصر امروز در جلسه هم اندیشی که با موضوعات قرارگاه معنویت و سلامت، طرح ولایت، جهاد تبیین درجمع مبلغان شهرستان الیگودرز برگزار شد، گفت: روحانیت در موقعیت‌های مختلف ثابت کرد که بهترین راه تقرب به خداوند خدمت به مردم است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز افزود: طلبه‌ها در بحث کرونا و رعایت شأن مؤمنان تاکنون به‌ خوبی عمل کرده‌اند و در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم در سایه روحیه جهادی و انقلابی حضوری چشمگیر و فعال دارند.

وی اظهارداشت: خدمت بی منت به مردم و کمک برای رفع مشکلات مردم و جامعه رسالتی خطیر بر دوش مبلغان است، این قشر با تکیه بر صبر و برداری در عرصه خدمت رسانی به مردم نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام لرستانی عنوان کرد: مبلغان در عرصه تبلیغ باید به علم و اخلاق آراسته باشند و با هدایت صحیح و دینی جامعه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که سپاه پاسداران خداباوری و مردم یاری را مد نظر دارد، بهترین مصداق پاسداری را خدمت به مردم می‌داند و در این میان در کنار بقیه نهاد‌ها وارد میدان شده است.

حجت الاسلام لرستانی با اشاره به تشکیل قرارگاه معنویت و سلامت بیان کرد: این قرارگاه با چهار هدف کمک به سلامت جامعه، کمک به بیماران در مراکز درمانی و ایجاد نشاط، تلاش برای کمک به خانواده‌های بیماران و متوفایان جهت روحیه دادن به آن‌ها و حفظ حرمت مومنان متوفی با انجام مراحل شرعی کفن و دفن تشکیل شده است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات