۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۷۰۲۷۱۰
قائم مقام معاون پژوهش حوزه های علمیه مطرح کرد؛

ضرورت ورود حوزه های علمیه به انجام پژوهش های میدانی

ضرورت ورود حوزه های علمیه به انجام پژوهش های میدانی
لرستان - حجت الاسلام اسحاقی بر ضرورت ورود حوزه های علمیه به انجام پژوهش های میدانی تأکید کرد و گفت: ورود به بحث آسیب شناسی اجتماعی در پژوهش های طلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدحین اسحاقی، بعداز ظهر امروز در دیدار اساتید و کادر مدرسه علمیه برادران الیگودرز، با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، گفت: بازدید از حوزه های علمیه شهرستان ها فرصتی مناسب برای در جریان بودن فعالیت های پژوهشی طلاب از نزدیک و کمک به تقویت نقاط قوت و رفع مشکلات است.

قائم مقام معاون پژوهش حوزه های علمیه بر ضرورت ترویج پژوهش در مدارس علمیه و تقویت روحیه پژوهشی طلاب تأکید کرد و افزود: باید زمینه انجام فعالیت پژوهشی طلاب تقویت شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای تقویت فعالیت پژوهشی طلاب، باید آنان را به سمت منابع روایی و حدیث آشنا سوق داد.

حجت الاسلام اسحاقی بر ضرورت تشویق طلاب به امر پژوهش تأکید کرد و بیان داشت: تربیت طلبه پژوهش محور رسالت خطیر حوزه های علمیه است و فعالیت های طلاب باید به سمت نیازهای جامعه هدایت شود.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت پژوهش های میدانی عنوان کرد: حوزه های علمیه در زمینه پژوهش باید به بحث آسیب شناسی اجتماعی ورود جدی پیدا کنند.

حجت الاسلام اسحاقی بیان کرد: جلسات آموزشی، کارگاهی و پژوهشی به صورت استانی برای طلاب برگزار و تقویت شود و در این راستا از ظرفیت های موجود استفاده شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات