۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۰۲۹۴۵
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

پروژه های عمرانی حوزه با سرعت و همراه با کیفیت انجام پذیرد

پروژه های عمرانی حوزه با سرعت و همراه با کیفیت انجام پذیرد
حجت الاسلام مهدوی خواه در بازدید از پروژه ساخت خوابگاه مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد، گفت: پروژه های عمرانی با سرعت همراه با کیفیت انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، صبح امروز، در بازدید از پروژه های عمرانی مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد، گفت: حوزه های علمیه در جامعه رسالت خطیری در هدایت دینی جامعه بر عهده دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران بر ضرورت فراهم ساختن زیرساخت ها در جذب حداکثری جوانان با استعداد و توانمند در حوزه علمیه تأکید کرد و افزود: تربیت طلبه نخبه و انقلابی برای نقش آفرینی در جامعه رسالت خطیر حوزه است.

وی بر ضرورت تسریع در روند ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی همچون خوابگاه در مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: در تکمیل این پروژه ها می توان از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: در پروژه های عمرانی سرعت در ساخت و ساز ها با توجه به نوسانات قیمتی و نیاز مبرم به  پروژه های فوق، باید برنامه ریزی و تکمیل پروژه ها با سرعت ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات های عمرانی اهمیت ویژه ای دارد ولی حتما همراه با کیفیت عالی باشد و این دو مسئله سر لوحه پروژه های عمرانی قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی خواه تصریح کرد: پروژه های عمرانی با سرعت همراه با کیفیت انجام پذیرد و مدیران مدرسه در راستای فراهم ساختن شرایط و امکاات لازم برنامه ریزی نمایند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات