۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۰۳۲۹۷
ماموستا شیخی عنوان کرد؛

اهداف دشمن از تخریب چهره روحانیت/ علما؛ سربازان خط مقدم جهاد تبیین

اهداف دشمن از تخریب چهره روحانیت/ علما؛ سربازان خط مقدم جهاد تبیین
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی تأکید کرد که اگر زمانی علما و روحانیون منزوی شوند، بی شک خط مقدم روشنگری و جهاد، تضعیف و شکسته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی امروز در دیدار با روحانیون و طلاب مدارس دینی منطقه اورامانات کرمانشاه اظهار داشت: روحانیت به عنوان نماد و الگوی دین در جامعه ما شناخته می شود از همین رو کسی که به عنوان عالم و روحانی شناخته می شود باید نسبت به رعایت بسیاری از اصول دقت نظر داشته باشد.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: از سوی دیگر بسیاری از جریان ها و افراد در تلاشند که چهره ای عکس آنچه که وجود دارد از روحانیون نشان دهند و به نوعی به  دنبال بدجلوه دادن دین اسلام هستند که باید به دقت حرکات این جریانات و افراد زیرنظر گرفته شود.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه تخریب روحانیت با چندین هدف مشترک و همزمان صورت می گیرد، بیان کرد: دشمن زمانی که می خواهد اسلام را به حاشیه ببرد و از آن دینی مطرود نشان دهد، اولین کارش تخریب چهره علما و روحانیون است، زیرا زمانی که افکار مردم نسبت به قشر روحانی تغییر کند، تبلیغات اسلام ستیزانه دشمن بهتر جواب می دهد.

ماموستا شیخی تاکید داشت: فعالیت شبکه های بی شمار فارسی زبان و کُردزبان ماهواره ای که همگی در یک راستا و آنهم تخریب دین و روحانیت و عالمان است با همین منظور صورت می گیرد، لذا روحانیون در بحث تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمن در خط اول قرار دارند، از همین رو به این کلام رهبری می رسیم که ایشان همواره بر انقلابی ماندن روحانیون تاکید داشته و دارند.

امام جمعه ثلاث باباجانی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از دسیسه های استکبار جدایی جوانان با مسجد، روحانیت و دین است، گفت: شکل گیری حلقه وصل بین جوان، مسجد و روحانی بزرگترین خطر برای برنامه های استکباری دشمنان است، بنابراین معاندین هرگونه هزینه ای را می کنند که این اتفاق روی ندهد همانطورکه امروز در بسیاری در کشورهای اسلامی شاهد این پروژه مستکبرین و استعمارگران هستیم.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: باید از خودمان بپرسیم که علت ترس دشمن از علمای دین و روحانیون چیست؟ دشمن به این دلیل از علمای دین می ترسد برای اینکه علما سربازان خط مقدم در تبیین و روشنگری هستند، زمانی که علما و روحانیون منزوی شوند، بی شک خط مقدم روشنگری و جهاد نیز تضعیف و شکسته می شود./1400/پ210/

ارسال نظرات