۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۷۰۴۳۹۰
امام جمعه موقت کاشان:

انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است

انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار یکی ازبرکات انقلاب اسلامی پرده برداری و رونمایی از چهره کریه و زشت استکبار جهانی است که هیمنه آمریکا مدعی ابرقدرتی دنیا را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در یادواره شهدای کربلای ۵ و شهید حسینیان وابوالشهید غلامرضا حسینیان، با اشاره به اینکه کسی باور نداشت انقلاب با این سرعت فراگیر شود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مانند یک سونامی بود که منطقه و سراسر جهان را دربه سرعت در نوردید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایط بسیار سخت مانند انفجار همه جا را نورانی کرد، افزود: انفجار نور انقلاب اسلامی مصداق آیه جاء الحق و زهق الباطل است که شاه فرار کرد و دست آمریکا از کشور ایران برای همیشه کوتاه شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران پرده برداری و رونمایی از چهره کریه و زشت استکبار جهانی است که هیمنه آمریکا مدعی ابرقدرتی دنیا را درهم شکست.

به گفته وی انقلاب اسلامی ثابت کرد آمریکا یک قدرت پوشالی و توخالی است که به فرمایش امام خمینی(ره) هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: سرنگونی شاه تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در تهران، اسارت جاسوسان آمریکایی در جاسوس خانه آمریکا، کنترل پهباد آرکیو ۱۷۰ آمریکا، ساقط کردن گرانترین و پیشرفته‌ترین پهباد آمریکایی در خلیج فارس، اسارت سربازان آمریکایی در خلیج فارس، موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد در خاک عراق از اتفاقاتی بود که دنیا در برابر اقتدار ایران سر تعظیم فرود آورد و هیمنه آمریکا را شکست و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امام خمینی(ره) یک حکیم دوراندیشی بود که وقتی اعلام کرد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند امروز ثابت شده است در برابر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نتوانسته بکند و خوار و ذلیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیست، یادآور شد: محمدرضا پهلوی، صدام، قذافی و حسنی مبارک به آمریکا اعتماد کردند، اما آمریکا آن‌ها را حمایت نکرد و سقوط کردند وآخرین آن‌ها رئیس جمهور اوکراین است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ظهور است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بیش ازچهاردهه توطئه‌ها و تهدید‌ها و تحریرم‌ها را با موفقیت پشت سرگذشته است که این چیزی نیست به غیر از قدرت رهبری و امداد‌های غیبی تا انقلاب به صاحب اصلی خود امام عصر برسد./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات