۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۰۴۹۳۳
معرفی کتاب؛

گفتگوی افسران جوان با فرمانده (پیرامون جنگ نرم) + دانلود

گفتگوی افسران جوان با فرمانده (پیرامون جنگ نرم) + دانلود
این کتاب درقالب بیش از 50 پرسش و پاسخ تدوین شده که توسط دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم طرح و پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این کتاب درقالب بیش از 50 پرسش و پاسخ تدوین شده که توسط دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم طرح و پاسخ داده شده است.

اثر حاضر درباره دغدغه 20 ساله ( از سال 1368 - تا سال 1388 )؛ امام جامعه و ولیّ امر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) از آغاز دوران رهبری و ولایتشان است؛ یعنی جنگ نرم.

معظم له از همان اوائل زعامت و ولایتشان (سال 1368) با تعابیر مختلفی چون {تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی، ناتوی فرهنگی وچند سال اخیر، جنگ نرم}؛ دشمنی دشمن را گوشزد نمودند.

مقام معظم رهبری سرانجام درسال 1388 چهار دیدار با ( دانشجویان ، اساتید ، هنرمندان، و نمایندگان خبرگان رهبری) داشتند؛ وی در دیداری که با دانشجویان و نخبگان علمی کشور در تاریخ 8/6/88 داشتند، برای اولین بار بحث جنگ نرم را مطرح فرمودند، سپس حضرت آقا دو دیدار دیگر در تاریخ 8/6/88 با اساتید دانشگاه‌ها و در تاریخ 14/6/88 با جمعی از هنرمندان و شعرا داشتند، که بحث جنگ نرم را تبیین و سپس در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 2/7/88 از اهداف دشمن در جنگ نرم پرده برداشتند.

گفتگوی افسران جوان با فرمانده (پیرامون جنگ نرم)

این چهار دیدار که در طول یک ماه اتفاق افتاد؛ روی نکات خوب، کلیدی و حساسی دست گذاشتند که به برخی از آنها اجمالاً اشاره می‌کنیم:

1. جنگ نرم راست است و واقعیت دارد.

2. این جنگ بر علیه انقلاب، امام و همه آرمان‌های امام و انقلاب است.

3. از این جنگ تعبیر به جنگ عظیم فرمودند.

4. معظم له فرمودند، من از سال 67 نسبت به این نقشه‌ی دشمن تذکر و هشدار داده ام، در واقع طرح این بحث، دغدغه و قصه‌ی پر غصه‌ی 20 ساله‌ی مقام معظم رهبری بود.

5. نخبگان فکری جامعه را مورد خطاب قرار دادند که باید به میدان بیایند.

6. در این بیانات از دانشجویان به عنوان افسران جوان در مقابله با جنگ نرم و از اساتید به عنوان فرماندهان جبهه مقابله با این جنگ یاد نمودند.

7. همچنین وظیفه دانشجویان و اساتید را تبیین فرمودند.

8. در دیدار اعضای مجلس خبرگان هم مفصلاً به خطوط اصلی دشمنان و اهداف آنها در جنگ نرم اشاره داشتند.

این کتاب توسط محمد جواد مهری در 166 صفحه منتشر شده است.

علاقه مندان برای دانلود می توانند از اینجا این کتاب را دانلود کنند.

ارسال نظرات