۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۰۵۱۱۵
امام جمعه قصرشیرین:

وضعیت امروز اوکراین معلول سیاست نادرست غربی ها و آمریکایی هاست

وضعیت امروز اوکراین معلول سیاست نادرست غربی ها و آمریکایی هاست
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: سیاست غربی ها و آمریکایی مبتنی بر 2 اصل اغوا و اجبار است و همین امر باعث شده که امروز اوکراین صدمات بسیاری از این سیاست نادرست ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه قصرشیرین در سخنانی اظهار داشت: وضعیتی که امروز کشور اوکراین با آن روبروست نتیجه سیاست های آمریکا و غربی هاست.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: متاسفانه سیاست غربی ها و در راس آن آمریکایی ها مبتنی بر دو اصل «اغوا» و «اجبار» است و همین امر باعث شده است که امروز مردم اوکراین صدمات بسیاری از این سیاست نادرست ببینند.

این  استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امام راحل همواره می فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است و امروز دنیا به این کلام امام خمینی (ره) رسیده است و به عینه می بینیم که آمریکایی ها از آتش افروزی بین روسیه و اوکراین منافع پلید خود را دنبال می کنند.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: آمریکایی ها برای تثبیت حضورشان به دنبال ایجاد امنیتی کردن محیط اجتماعی هستند و امروز با بحران آفرینی برنامه های زیادی برای اجرا در منطقه دارند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با اشاره به اینکه اعدام 81 نفر در عربستان و آنهم در یک روز به اتهام های واهی و بی پایه و اساس کاری ضدبشری و جنایت جنگی بود، تاکید کرد: کسانی که به دست دولت سعودی در قطیف اعدام شدند همان کسانی بودند که در سال های گذشته به دنبال مطالبات خود بودند و اینگونه جوابشان را گرفتند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز جهان به ویژه ابرقدرتها و مستکبرین متوجه قدرت بالای دفاعی و نظامی ایران شده اند و به خوبی می دانند که هرگونه شیطنت در بحث ایران برای آنان هزینه های سنگینی به دنبال خواهد داشت، بنابراین شاهدیم که برای مذاکره با کشورمان دست و پا می زنند.

وی در ادامه ضمن تبریک نیمه شعبان و سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، گفت: گشایش کارهای شما در فرج است و بیشترین دعاها باید برای فرج باشد زیرا دعای برای فرج و گشایش کارها باید به صورت جمعی باشد زیرا که توصیه به همه شده اشت  و باید تبدیل به فرهنگ عمومی جامعه ما بشود./1400/

ارسال نظرات