۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۷۰۵۷۷۲
امام جمعه موقت کرمانشاه:

نشست سران کشورهای اسلامی با صهیونیست ها، پایه های وحدت را متزلزل می کند

نشست سران کشورهای اسلامی با صهیونیست ها، پایه های وحدت را متزلزل می کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: نشست برخی از سران بی بصیرت جهان اسلام با صهیونیست ها، پایه های وحدت در جهان اسلام را تضعیف و متزلزل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه‌های کرمانشاه و نیز برخی از فعالان سیاسی این استان با اشاره به اینکه جبهه‌های تقابل فرهنگی و عقیدتی دشمن علیه جهان اسلام امروز به شدت فعال هستند، اظهار داشت: از همان روز‌های نخستین تشکیل حکومت اسلامی در دوران رسول اکرم (ص) جریان نفاق و فتنه نیز متولد شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در کنار وحدت و اخوت مسلمین، نفاق و توطئه نیز همپای وحدت جهان اسلام تکاپوی خود را آغاز کرد و در طول تاریخ اسلام شاهد تقابل حق و باطل برای از بین بردن وحدت بین برادران دینی بوده و هستیم.

وی با اشاره به اینکه مقوله وحدت بسیاری از منافع فرصت طلبان در جهان اسلام را به خطر می‌اندازد، تاکید کرد: تلاش‌های بسیاری در طول ۱۴ قرن از عمر اسلام همواره در دست انجام است که یک اختلاف وسیع و ریشه‌ای بین مسلمین ایجاد شود که این تلاش‌ها با مدیریت دشمنان خارجی و داخلی اسلام و با اجرای فریب خوردگان و ساده لوحان در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه با اشاره به نشست چندجانبه برخی از سران کشور‌های اسلامی و عربی با دولتمردان رژیم غاصب اسرائیل، عنوان کرد: متاسفانه هر ضربه‌ای که جهان اسلام متحمل می‌شود، معلول وجود این سران به ظاهر اسلامی است، نشست و دیدار با سران رژیم کودک کش اسرائیل نماد بارز نفاق در جهان اسلام است، بنابراین کسانی که در این نشست شرم آور شرکت کردند را باید همان بازماندگان منافقان و خوارج اوایل اسلام دانست.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان کرد: بی گمان نشست سران کشور‌های مذکور با صهیونیست ها، پایه‌های وحدت در جهان اسلام را تضعیف و متزلزل می‌کند لذا خروجی این دیدار ننگین دور شدن بیشتر مسلمین از وحدتی است که مدنظر اسلام و رسول الله (ص) خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: حال باید از این به اصلاح سیاستمداران جهان اسلام پرسید که چگونه می‌توانند مبانی دینی و آزادیخواهی اسلام را با این عمل کودکانه و ساده لوحانه خود پاسخگو باشند؟!

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه تلاش صهیونیست‌ها در این نشست به تلاش برای تضعیف ایران اسلامی نیز مرتبط می‌شود، گفت: یکی از اهداف مهم که در این گونه نشست‌ها از سوی صهیونیست‌ها دنبال می‌شود، تلاش برای تضعیف جایگاه جمهوری اسلامی در جهان اسلام و نیز عادی انگاری موضوع فلسطین و قدس شریف است، لذا امروز جهان اسلام باید این توطئه‌ها را به خوبی درک کند و اجازه ندهد که تلاش جهادگران برای آزادی قدس شریف و ملت فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها با عملکرد نابخردانه این دست از سران اسلامی به فنا رود. /۱۴۰۰/

ارسال نظرات