۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۰۶۵۹۱
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی:

وزارت جهاد کشاورزی یکی از مخاطبان اصلی شعار سال رهبر انقلاب است

وزارت جهاد کشاورزی یکی از مخاطبان اصلی شعار سال رهبر انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب درباره مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و تأکید ایشان بر توسعه تولید دانش بنیان کشاورزی باید پیگیری شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران با حضور حجت الاسم والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، دکتر سید حسین حسینی، رییس سازمان شیلات ایران و حمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

در این مراسم حجت السلام والمسلمین ربانی، ضمن تبریک عید نوروز و ماه ضیافت الهی و قدردانی از کارکنان سازمان شیلات ایران گفت: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی است، گاهی از برخی واژه‌ها به آسانی عبور می‌کنیم و آن را تبیین نمی‌کنیم، ماه رمضان هم یکی از این واژه‌ها و مفاهیم بلند است که توفیق روزه داری و میهمانی خدا نصیب ما شد، میهمانی ویژه‌ای که آدابی گرانبها در مسیر رشد معنوی و سلامت جسمی روزه داران دارد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ادامه ابراز داشت: شما افسران عرصه تولید و رشد امنیت غدایی هستید و با همت شما، جمهوری اسلامی می‌تواند در مقابل موج فشارهای فوفق العاده موفق بشود، آن را بشکند و مایه سربلندی کشور عزیز ایران بشود، همچنان که در جدال‌های دیگر همین مقاومت و تدبیر و تلاش موجب سربلندی جمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در ابتدای سال جدید و انتخاب عنوان شعار سال تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای انتخاب شعار سال دقت دارند و تحقیق می‌کنند، کار کارشناسی صورت می‌گیرد، نامی را انتخاب می‌کنند که با تحقیق و تبیین فراوان به نتیجه کامل برسند؛ بنابر این تحقق شعار سال کلید حل مشکل کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی خاطرنشان کرد: بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب به صراحت درباره مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و تأکید ایشان بر توسعه تولید دانش بنیان در حوزه کشاورزی باید پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پایان از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام یوسف پرویزپور قدردانی و تجلیل کرد و گفت: الحق و والانصاف حجت الاسلام پرویزپور عملکرد خوبی در این چهار سال از خودشان نشان دادند که در خور قدردانی و سپاس است.

بعد از سخنان نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی حجت الاسلام پرویزپور گزارشی از فعالیت‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران ارائه کرد.

همچنین حجت الاسلام محمد فتاحی، مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، برنامه های پیش روی خود را در سازمان شیلات تشریح کرد.

در پایان نیز از سوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، احکام و تقدیرنامه به مسئول جدید و قدیم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران تقدیم شد.

ارسال نظرات