۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۰۷۰۱۳
امام جمعه کوهدشت:

روحیه جهادی، لازمه حرکت به سمت توسعه است

روحیه جهادی، لازمه حرکت به سمت توسعه است
لرستان - حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه در زمینه خدمت کار را باید جهادی انجام داد، گفت: جهادی عمل کردن لازمه حرکت به سمت توسعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در دیدار نماینده تام الاختیار و جهادی بنیاد علوی که در بیت امام جمعه کوهدشت برگزار شد، گفت: در زمینه خدمت کار را باید جهادی انجام داد.

امام جمعه کوهدشت افزود: جهادی کار کردن به معنای بی قانونی نیست، بلکه منظور این است که در همان چهار چوب قانون فعالیت داشته باشیم.

وی بر ضرورت تقویت روحیه جهادی تأکید کرد و گفت: جهادی عمل کردن لازمه حرکت به سمت توسعه و پیشرفت و برداشتن موانع در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام طهماسبی به اندییشه های امام راحل در زمینه فعالیت و روحیه جهادی کارکردن اشاره کرد و گفت: در انجام کار جهادی، توه به خدا، اخلاص در عمل، پرهیز از انحراف و تقویت روحیه وحدت باید محور قرار گیرد.

وی ادامه داد: انجام کار جهادی نیازمند مدیریت جهادی است، در انجام امور باید به مشکلات توجه داشت و با علم و درایت و به دور از اختلافات جلو رفت.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: در بین نیروهای جهادی باید انگیزه خدمت تقویت شود و با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداشت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات