۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۰۸۵۳۳
آیت الله حیدری با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس:

امت اسلامی همواره پشتوانه جبهه مقاومت فلسطین خواهد بود

امت اسلامی همواره پشتوانه جبهه مقاومت فلسطین خواهد بود
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام مهم برگزاری با شکوه روز قدس این بود که امت اسلامی همواره پشتوانه محکمی برای جبهه مقاومت فلسطین خواهند بود.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از حضور گسترده و پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، به تبیین پیام های این حضور با شکوه پرداخت و گفت: حضور پرشور و گسترده مردم ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس دارای پیام های فراوانی برای جوامع اسلامی و همچنین استکبار جهانی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پیام برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس برای جوامع اسلامی این است که باید سران خائن برخی کشورهای عربی که به سازش و عادی سازی با رژیم صهیونیستی روی آوردند احساس خفت و پوچی کنند، زیرا که امت اسلامی هیچ گاه عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب را نخواهد پذیرفت.

آیت الله حیدری حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را هشداری برای حضور استکبار جهانی در منطقه دانست و افزود: امت اسلامی به مبارزه با غده سرطانی اسرائیل ادامه می دهند و همواره در کنار و پشتوانه جریان مقاومت فلسطین خواهند بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: باید مزدوران رژیم صهیونیستی جرمها، جنایت ها و کشتار نسبت به مردم مظلوم فلسطین را قطع کنند وگرنه این منطقه را به کلی از دست خواهند داد، زیرا زمانی که جوامع اسلامی مصمم به مبارزه با رژیم صهیونیستی باشند، حامیان این رژیم به ویژه آمریکا را از منطقه بیرون خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه باید غاصبان اسرائیلی در سیاست های خشونت آمیز خود تجدید نظر کنند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر چقدر جنایت و کشتار نسبت به مردم مظلوم را افزایش دهد، خشم و خروش جوامع اسلامی بیشتر خواهد شد، از این رو باید سران این رژیم محنوس جنایت و وحشی گری های خود را نسبت به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین کنار بگذارند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مسلمانان جهان روز به روز دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را گسترش خواهند داد، گفت: پیام مهم برگزاری با شکوه روز قدس این بود که امت اسلامی همواره پشتوانه محکمی برای جبهه مقاومت فلسطین خواهند بود و هیچ گاه مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

ارسال نظرات