۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۷۱۰۷۴۹

آشنایی با ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید

آشنایی با ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید
مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران ظرفیت پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سطوح 2، 3 و 4 سال تحصیلی جدید 1402 ـ 1401 را تشریح کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم آزاده صدرشیرازی با اشاره به ظرفیت پذیرش سطوح 2، 3 و 4 در 500 مدرسه علمیه خواهران سراسر کشور، اظهار داشت: مجموع ظرفیت پذیرش در این مقاطع به صورت حضوری و غیرحضوری بیش از 15 هزار نفر است.

وی با بیان این که در سال تحصیلی 1402- 1401 غالب مدارس علمیه در مقطع عمومی(سطح2 ـ کارشناسی) پذیرش خواهند داشت، افزود: ظرفیت پذیرش در این سطح بیش از 11000 نفر است و شیوه تحصیل در مقطع عمومی بصورت حضوری و نیمه حضوری است.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: پذیرش در مقطع عالی(سطح3 ـ کارشناسی ارشد) نیز بیش از 4000 نفر در شیوه‌های تحصیلی حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری نظر گرفته شده است.

وی همچنین به پذیرش مقطع تخصصی(سطح4 ـ دکتری) اشاره کرد و گفت: پذیرش در این مقطع صرفا به شیوه حضوری و با ظرفیت بیش از 300 نفر خواهد بود.

خانم صدرشیرازی بیان داشت: پذیرش سال تحصیلی جدید از 15 فروردین ماه 1401 آغاز شده و تا 31 خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش و منابع آزمون و مصاحبه می توانند به پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران در پایان افزود: امکان تغییر مدرسه علمیه و رشته انتخابی و مرکز آزمون، حداکثر تا پایان زمان نام نویسی فراهم است و پس از اتمام آن، تغییر در اطلاعات ثبت نامی مقدور نخواهد بود.

ارسال نظرات