۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۱۴۳۰۸
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی کرمانشاه:

افراد بی بصیرت در دام جریان های انحرافی می افتند

افراد بی بصیرت در دام جریان های انحرافی می افتند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام سالمیان گفت: کسانی که در دام جریان های ضد اسلامی و انحرافی گرفتار شده اند، افرادی بی بصیرت بوده اند که شناخت درستی از شریعت نداشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام میرعباس سالیمان امروز در دیدار با جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی و مذهبی کرمانشاه اظهار داشت: اولین گام در مقابله با جریانات و نحله های منحرف در جهان اسلام، شناخت ساختار این گروه های ضاله است.

معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی کرمانشاه گفت: از همین رو برای اینکه بتوانیم یک مبارزه هوشمندانه در برابر این افکار منحرف و دین ستیزانه داشته باشیم، مجبوریم که علم خود را نسبت به دین اسلام افزایش دهیم که این یعنی بصیرت و بینش دینی.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بسیاری از کسانی که در دام گروه ها و جریان های ضداسلامی و وحدت شکن گرفتار شده اند، افرادی بی بصیرت بوده اند که شناخت درستی از دیانت و شریعت نداشته اند.

حجت الاسلام سالمیان تاکید کرد: در مقابل جریان های اسلام ستیز همیشه به دنبال جذب افرادی هستند که شناخت درستی از دین ندارند، شناخت درست از دین زمینه ای برای شکوفایی انسان در زندگی می شود.

معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: کسانی در جهان اسلام همواره به دنبال پررنگ کردن اختلاف بین شیعه و سنی هستند که بی گمان این افراد را نباید نه سنی دانست و نه شیعه، بلکه این دست از افراد یا از روی نادانی و جهل این کار را انجام می دهد و یا به جایی و جریانی متصل هستند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن برای تضعیف و از بین بردن وحدت جهان اسلام، تاکید کرد: تا زمانی که وحدت در بین برادران دینی وجود داشته باشد، پیاده کردن برنامه های استکباری در بین مسلمین امکان ندارد، بنابراین دشمن با استفاده از ایادی خود به دنبال اجرایی کردن پروژه تفرقه در جهان اسلام است.

حجت الاسلام سالمیان به فعالیت جریان های تجزیه طلب و دین ستیزانه در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: امروز شاهد فعالیت جریاناتی در سطح کشورهای اسلامی هستیم، جریاناتی که اصل دین مبین اسلام را نشانه رفته اند، این گروه ها که معمولا در قالب گروهک های تروریستی و شبه نظامی خود را نشان می دهند با اعمال خود، اسلام هراسی بزرگی برای جهانیان ترسیم می کند که این یعنی خدمت به استکبار و دشمنان دین رسول الله(ص).

این استاد حوزه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جوان مسلمان باید با اصول و ارکان اسلام واقعی کاملا آشنا شود تا بتواند که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را از اسلام ناب محمدی(ص) تشخیص دهد./1400/

ارسال نظرات