۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۱۴۶۴۴

مراسم تجلیل از نوجوانان محجبه کرمانشاهی برگزار شد

مراسم تجلیل از نوجوانان محجبه کرمانشاهی برگزار شد
کرمانشاه - همایش تجلیل از نوجوانان محجبه کرمانشاهی با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام احمدی در همایش تجلیل از نوجوانان محجبه درباره اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف در اسلام اظهار داشت: امام جعفر صادق(ع) می‌فرمایند «علوم ما را به بچه‌هایتان بدهید و الا گروه‌های منحرف عقیدتی ذهن آن‌ها را پر می‌کنند».

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز زن و دختر مسلمان خود با حفظ حجاب و چادر خویش نقش مدافع اسلام و حرم را دارد و اگر به تاریخ اسلام به دقت نگاه کنیم می فهمیم که سیدالشهدا(ع) و حضرت زهرا(س) برای پاسداشت فرهنگ اسلامی و دفاع از داشته های دینی جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام احمدی عنوان داشت: امروز دستگاه تبلیغات استکبار در تلاش است که  چادر را از سر زن و دختر مسلمان بردارد زیرا آنان می دانند تا زمانی که حجاف و عفاف در بین بانوان مسلمان وجود داشته باشند نمی توانند علیه اسلام اقدامی کنند.

این استاد حوزه در ادامه یادآور شد: کسی که برای خودش ارزش قائل باشد، حجاب و عفاف را قدر می نهد به همین منظور دشمن همواره در تلاش است که غیرت را از زن و مردم مسلمان بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که به ارزش های اسلامی همانند حجاب و عفاف پایبند است باید فردی با علم، تعهد و اخلاق باشد زیرا همین صفات باعث می شود که مخاطبان تحت تاثیر شخصیت وی قرار بگیرند.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: ترویج حجاب تنها با گشت ارشاد میسر نیست بلکه حجاب را آن خانم دکتری می‌تواند ترویج دهد که در عین محجبه بودن با اخلاق و با وجدان باشد.

گفتنی است که در این مراسم همچنین شعر سلام فرمانده با هم‌خوانی نوجوان دختر اجرا و از 150 نوجوانان محجبه کرمانشاهی با اهدای جوایزی تجلیل شد./1400/

ارسال نظرات