۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۱۴۷۵۶
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

بسیج حقوقدانان؛ تشکلی برای مقابله با جنگ شناختی دشمن

بسیج حقوقدانان؛ تشکلی برای مقابله با جنگ شناختی دشمن
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه بسیج حقوقدانان باید به مردم معرفی شود، گفت: بسیج حقوقدانان تشکلی برای مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای بسیج حقوقدانان کاشان گفت: بسیج حقوقدانان باید به مردم معرفی شود تا منافع آن‌ها عمومیت داشته باشد.

وی از تشکل بسیج حقوقدانان به عنوان تشکلی برای مقابله با جنگ شناختی دشمن نام برد و اظهار داشت: از تشکل بسیج حقوقدانان برای ارتقاء کار آمدی نظام، شناسانی و حل معضلات شهر و منطقه اهتمام ویژه داشته باشد.

به گفته وی شجره طیبه بسیج از دستاود‌های اخلاص و تقوای امام خمینی(ره) است و کسی که چهل روز اخلاص داشته باشد حکمت از قلب او بر زبانش جاری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان حق بالاصاله را فقط حق خدا دانست و اظهار داشت: از این حق، حقوق دیگران با اعطای الهی به وجود می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به وجود به سه نوع ظلم، ظلم به خدا، ظلم به خود و ظلم به دیگران افزود: حق خدا، حق نفس و حق دیگران نیز از جمله حقوق سه گانه‌ای که باید رعایت شود.

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان ۱۸بسیج تخصصی از ۱۹بسیج تخصصی را دارد، بسیج حقوقدانان در دادگستری، مساجد، زندان و ادارات شهرستان کاشان مشاوره حقوقی مفید و موثر داشته است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات