۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۷۱۵۲۳۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تنها راه ماندگاری مال و ثروت، انفاق در راه خدا است

تنها راه ماندگاری مال و ثروت، انفاق در راه خدا است
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تنها راه ماندگاری مال ثروت انسان انفاق در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار اعضای مؤسسه خیریه محکم، گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید، از سایبان‌های قیامت کسانی بهره مند می‌شود که حاجت برادر مومن خود را برآورده کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه نیازمندانی که برای کمک به مؤسسه خیریه محکم مراجعه می‌کنند برادران مومن شما هستند، افزود: مؤسسین خیریه و پزشکانی که در این خیریه فعالیت می کنند سبب خوشنودی ائمه اطهار (ع) می‌شوند و هرکس ائمه اطهار (ع) را خوشحال کند خدا را خوشحال کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خطاب به خیرین مؤسسه محکم، گفت: کوچکترین کار خیری که همراه با عمل صالح و اخلاص باشد در دستگاه الهی ثبت و ضبط می شود.

به گفته وی کار‌های خیر حتی کار‌های کوچک خیر، ذخیره‌ای برای آخرت و قیامت انسان است و در منازل سخت قیامت همراه انسان است و به داد انسان می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه انسان به مال و ثروت به شدت حب دارد و نمی‌تواند از آن جدا شود، اظهار داشت: تنها راه ماندگاری مال و ثروت، سپردن آن به دست خدا و انفاق در راه خدا است.

به گفته وی کسی که مال و ثروت خدا را انفاق کند خدا آن را برایش تضمین کرده است و همیشه همراه او است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امام کاظم می‌فرماید، دنیایی که آخرین خانه اش قبر است سزاوار است از اول به او بی اعتنا باشیم و آخرتی که نخستین منزل آن قبر است شایسته است نسبت به انتهای آن خائف باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: اطبا با تخصص خود و متمولین با مال و ثروت خود و آن‌هایی که تخصص و مال ثروت ندارند با آبروی خود تا می‌توانند برای آخرت خود توشه فراهم کنند./979/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات