۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۱۵۲۵۰
باحضور سرتیپ امیر حیدری؛

سومین آیین بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش برگزار شد

سومین آیین بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش برگزار شد
سومین آیین بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سومین آیین بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با حضور سرتیپ امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش همراه با رونمایی از کتب دفاع مقدس، عصر چهارشنبه در سالن قدس مدرسه امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به آیه «فَاستَقِم كَما أُمِرت» تجلی بخشیده است، گفت: آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند تا خود را از تیررس رزمندگان اسلام دور نگه دارند که اعتبار پوشالی آن ها از بین نرود و این اقتدار به همت رزمندگان جبهه اسلام و به برکت خون شهدا به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه در رکاب ولایت لحظه ای از ارزش ها و اقتدار انقلاب فاصله نگرفته اند، تصریح کرد: نیروهای جمهوری اسلامی ایران نه تنها لحظه ای از ارزش های انقلاب فاصله نگرفته است بلکه قدرتمندتر از گذشته پشت سر رهبری تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) به راه خود ادامه می دهند.

سرهنگ محسن صادق نیا مدیر حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر سخنرانان همایش با اشاره به فعالیت های این مجموعه گفت: دیدار از خانواده شهدای قم، برگزاری آیین غبار رویی قبور شهدا، جمع آوری آثار و خاطرات شهدای ارتش، انعکاس سیره و زندگی شهدای استان قم در رسانه های دیداری و شنیداری، تجهیز موزه دفاع مقدس قم به ادوات جنگی غیرقابل استفاده و نشست خبری بزرگداشت ۵۶۵شهید ارتش با حضور گسترده اصحاب رسانه از جمله فعالیت ها بوده است.

در ادامه علی اکبر خوش گفتار ریاست کنگره ۶۰۰۰شهید استان قم با اشاره به دستاوردهای خون شهدا ابراز کرد: امروز با جانفشانی شهدای عزیز در مرحله ای قرار داریم که دشمن فاصله اش را با ما حفظ می کنند.

وی افزود: فرزندان قم در همه عرصه ها از خود رشادت نشان داده اند و این ۵۶۵شهید گواهی بر این مطلب است که وجه مشترک همه آن ها ارتزاق از لقمه حلال و خانواده ولایی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز از دیگر مدعوین و سخنرانان جلسه بود که خون شهدا را بالاتر از هر درجه ای حتی زهد و تقوا برشمرد و اظهار داشت: هیچ عالم و قلم بدستی نمی تواند جایگاه اصلی شهید را به رشته تحریر در آورد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما به برکت خون شهدا به محور مقاومت مبدل شده است، ابراز کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و کیاست و درایت رهبر انقلاب معادلات سیاسی دنیا را به هم ریخته است.

ارسال نظرات