۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۱۶۷۳۵

واکنش‌های حوزویان به بیانیه اهانت‌آمیز موسوی

واکنش‌های حوزویان به بیانیه اهانت‌آمیز موسوی
در پی اظهارات توهین آمیز فتنه گر بزرگ معاصر میرحسین موسوی در خصوص شهید همدانی و انقلاب اسلامی نهاد‌ها و شخصیت‌های حوزوی واکنش‌هایی نشان دادند که در خبر ذیل تجمیع شده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی اظهارات توهین آمیز فتنه گر بزرگ معاصر میرحسین موسوی در خصوص شهید همدانی و انقلاب اسلامی نهاد‌ها و شخصیت‌های حوزوی واکنش‌هایی نشان دادند که در ادامه از نظر شما مخاطبان خواهد گذشت.

بیانیه تشکل اساتید انقلابی حوزه علمیه در واکنش به اظهارات وقیحانه موسوی

انالله و اناالیه راجعون
ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
بیانیه عامل و رأس فتنه۸۸ که اهانت نابخشودنی به نظام مقدس وجبهه مقاومت ودر جهت خوش رقصی به اجانب ومنافقین بود را محکوم نموده وازمجاری قانونی تقاضای برخورد لازم راداریم.

دبیرخانه تشکل اساتید

واکنش نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی‌مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه معاد شهید می‌تواند طومار منافقین را در جامعه به هم بپیچد گفت: شهید امروز زنده است و مکتب او به‌صورت بالنده، به راه خویش ادامه می‌دهد.

وی افزود: سردار شهید همدانی حتی بعد از شهادت، مورد طعنه و نیش کفتار صفتان منافق قرار گرفت و این دلیل روشنی بر مظلومیت شهدای ماست که شهادت آرزوی آن‌ها بود و مرگ خود را با ذلت و خود فروشی به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی به‌خاطر دو روز دنیا، پست و ننگ آمیز نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر با بیان اینکه سردار همدانی مانند مالک اشتر قهرمانی بود که با تدبیر و حکمت، قرآن به نیزه کردن منافقان فتنه‌گر در سال 88 را برملا کرد، ابراز داشت: تا زمانی که زنده هستیم اجازه نخواهیم داد که آنان به خیانت خود در حق امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدعه و نیرنگ، یاوه سرایی کنند.

وی ادامه داد: ما همچون سردار همدانی در راه ولایت ثابت قدم خواهیم ماند و شر دشمنان و بدخواهان را از سر ملت نجیب و مظلوم ایران کم خواهیم کرد؛ زیرا آن‌ها امروز با شرارت‌هایشان و حضور در اتحاد منافقان داخلی و کفار خارجی به‌صورت وسیع اقدام به تحریف و مظلوم نمایی کرده‌اند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به تلاش جریان نفاق برای جابه‌جا کردن جای جلاد و شهید خاطرنشان کرد: ما توطئه و شر دشمنان انقلاب اسلامی را به خودشان باز می‌گردانیم و از لجن پراکنی‌های عوامل فتنه که از سوی آمریکا، انگلیس و صهیونیسم جهانی مأموریت دارند هراسی نداریم.

وی افزود: شهید همدانی بدنش توسط ساواک شکنجه شد، ترکش‌های دوران دفاع مقدس را تجربه کرد و در فتنه‌های مختلف نیز توسط این منافقین وطن فروش مجروح گشت و در نهایت در مصاف با صهیونیست‌ها در سوریه به شهادت رسید و عمق درد امروز منافقین از تدبیر شکوهمند سردار شهید همدانی عزیز است که چنین لجن پراکنی‌هایی را درباره او انجام می‌دهند.

بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان در واکنش به اظهارات وقیحانه موسوی

بسمه تعالی

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿سوره صف-آیه ۸﴾
مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید

بار دیگر دست های آلوده جریان نفاق به حرکت درآمد و این بار با تحریک فتنه گر آشوب ۸۸ در روزهای شهادت سیدالشهداء، قلم توهین به رهروان راهش حرکت داد.

فردی که به قانون اساسی جمهوری اسلامی اساساً پایبند نیست و قانون‌شکنان و اهانت کنندگان به عزای سیدالشهدا را مردان خدا خطاب می‌کند، این بار هم در همان راستا و در همان ایام زمزم انقلاب را به گفتار پلیدش آلوده نمود.

اسلام ناب محمدی از صدر اسلام گرفتار عبدالله بن ابی ها بوده و همواره در جریان اصیل شیعی جبهه نفاق در صدد آسیب زدن به پیکره اعتقادی شیعیان با آماج شبهات بوده‌اند.

فردی معلوم الحال که سردار دلها را با لحنی اهانت بار خطاب میکند و کج دهنی به میلیون‌ها ایرانی عاشق که در تشییع این خادم ملت داشته‌اند می‌کند و شهدای مظلوم مدافع حرم عمه سادات را با سخیف ترین کلمات توصیف می کند ،حتماً اعتقادی به هیهات منّا الذّلة حسین بن علی علیه السلام نداشته و اشعث‌گونه به جریان مقاومت شیعی که علیه استکبار و صهیونیست جهانی مبارزه می‌کنند می تازد.

ما طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان ،گوش به فرمان ولی فقیه زمان، امام خامنه ای مدظله العالی در صف سربازان اسلام و خادمان ملت اینگونه حملات کور منافقین داخلی و خارجی را محکوم نموده و این جسارت بزرگ به سردار دلها و شهدای مدافع حرم در ایام عزای سیدالشهدا را به عموم مردم متدین و شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض مینماییم و از مراجع قضایی پیگیری جدی و محاکمه قانون شکنان و توهین کنندگان را خواستاریم.

طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان

بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ أَعْظَمَ الْخِیَانَهِ خِیَانَهُ الْأُمَّهِ" نامه 26 نهج البلاغه

فتنه گران در عاشورای سال ۸۸ به ساحت سیدالشهدا (ع) جسارت کرده و همچون قاتلین امام حسین(ع) در این روز به هلهله و شادی و پایکوبی پرداختند و در عاشورای سال 1401 رهبرشان به بهانه مقدمه‌ای بر ترجمه عربی «بیانیه‌های جنبش سبز» مطلبی که حاکی از مأموریت دیکته شده به وی بود همراه با دشمنان غربی، عبری، عربی سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را «کج‌روی»، «شوم» و «ننگین‌ترین جرائم» توصیف کرده و در بخش دیگری از آن، در ادبیاتی وقیحانه به ساحت شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار شهید همدانی اهانت کرده است. جملات تکراری و ساختار شکنانه،‌ تهمت و ستیز با حاکمیت، انتقادهای سخیف و ناجوانمردانه علیه گروه‌های مقاومت در یمن، سوریه و... و حمایت تمام‌قد از داعش و رژیم صهیونیستی است.

وقتی رهبران آمریکا و سرویس‌های جاسوسی با تزریق پول و تحریم مردم قادر نبودند بر کالبد فتنه گران مرده متحرک روحی دمیده یا آن را احیا کنند، قصد دارند استفاده نهایی را از آن‌ها داشته باشند. این نوشته شوم به نمایندگی از رژیم صهیونیستی و استمرار تفکر باطل جنبش برانداز نرم به سرکردگی موسوی، کروبی و خاتمی است. اکنون که نفاق چهره خود را کاملاً آشکار نموده و در حمایت از باطل تمام قد ایستاده ما خواستار اقدامات ذیل هستیم:

1- سایر سرکردگان فتنه 88 موضع صریح خود را نسبت به این نوشته اعلام و اظهار انابه از پیشگاه باری تعالی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی نمایند.

2- اصلاح طلبان، حامیان و ساکتین در فتنه موضع خود را نسبت به این نوشتار اعلام کنند.

3- دستگاه قضایی در اسرع وقت نسبت به محاکمه علنی میرحسین موسوی اقدام و وی را به اشد مجازات مناسب محکوم تا درس عبرتی برای سایر خائنین به کشور باشد.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن هشدار به جریان‌های معاند و برانداز داخلی اعلام می‌دارد؛ عاقبت کار همه عمر سعدها و دین به دنیافروشان سقوط حتمی است و هیچ وقت دستشان به گندم ری نخواهد رسید.

و در آخر به سرکردگان فتنه‌گر می‌گوییم؛ شما اگر زنده هستید، حیاتتان را مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستید.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

بیانیه معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان

واکنش‌های حوزویان به بیانیه اهانت‌آمیز موسوی

بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

بسم الله الرحمن الرحیم

مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَاراً فَلَمّا اَضاءَتْ ما حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنورِهِمْ وَ تَرَکَهُمْ فِی ظُلُمات لاَّ یُبْصِرُون صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُونَ

مقام معظم رهبری:
این رزمنده‌ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید.

بی شک یاد شهدا در دلهای مردم ایران زنده است و اگر این فرزندان عزیز امام خمینی نبودند اینک ما در اسایش و ارامش به سر نمی بردیم.
توهین بی شرمانه ی یکی از سران فتنه قلوب آحاد مردم را غمگین ساخته است و مایه خوشحالی عوامل استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران شده است
این جسارت ها و رنجش خاطر دشمنان انقلاب نشان دهنده ی اهمیت و عمق تلاش های سربازان مقام معظم رهبری در راه محافظت از کیان جمهوری اسلامی ایران است که دشمن را ناتوان و مایه ی عصبانیت ان ها شده اند.

بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون استان همدان، ضمن تقدیم خالصانه‏ترین سلام‏ها و ارادت‏ها به روح پرفتوح امام خمینی(ره) ، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب، شهدای هشت‏سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم، چنین حرکت‏های مذبوحانه و کینه‏توزانه‏ای را شدیدا محکوم می‏کند و هشدار می‏دهد که صبر انقلابی مردم مومن و ولایتمدار ایران و رأفت اسلامی نظامی اسلامی همیشه و تحت هر شرایطی پایدار نخواهد ماند و هرلحظه ممکن است مصونیت هتاکان حرمت خون شهداء و قهرمانان ملی این مرز و بوم از آنان برداشته شود
وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

واکنش امام جمعه شهرستان قدس به بیانیه محصور فتنه ۸۸

کسی که به شهدای مدافع حرم جسارت میکند و سرداران افتخار آفرین را سردار بی افتخار مینامد در جبهه داعش است.

بدنبال انتشار بیانیه میرحسین موسوی محصور فتنه ۸۸ و اهانت و جسارت به شهدای مدافع حرم، امام جمعه شهرستان قدس در سخنرانی شب ۱۲ محرم در مسجد جامع شهر قدس، این بیانیه را در جهت همراهی با داعش و تقابل با تفکر سیدالشهداء علیه السلام دانست و اظهار داشت: کسی که به شهدای مدافع حرم جسارت می‌کند و سرداران افتخار آفرین جبهه مقاومت را سردار بی افتخار مینامد در جبهه داعش و غضب شده خدای متعال است.

ایشان همچنین افزود: مجالس روضه سیدالشهدا علیه‌السلام بصیرت بخش است و باید دو تفکر حسینی و یزیدی در این مجالس تبیین شود.

بیانیه مدرسه علمیه علوی قم در واکنش به اظهارات وقیحانه موسوی

بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

اقدام اهانت‌آمیز و بیانیه وقیحانه یکی از سران فتنه در طلبکاری از نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مدافعین حرم و سردار جبهه مقاومت، شهید عزیز حاج حسین همدانی، اقدامی جاهلانه و مذبوحانه بود که نخواهد توانست کمترین تأثیری در تخریب شخصیت سرداران سرافراز جبهه مقاومت و زیر سؤال بردن رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مد ظله العالی داشته باشد.

مقام معظم رهبری درباره آن شهید والامقام فرموده‌اند: «این رزمنده‌ قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانیِ پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد، و در همین جبهه‌ پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.» ایشان در بخشی از سخنان خود در منزل آن سردار شهید، جمعیت عظیم در تشییع شهید همدانی را مزد اخلاص این مرد دانستند که خدا اولین پاداش اخلاص او را در همین دنیا و خیلی زود داد.

جریان ورشکسته سیاسی غربگرا برای نجات از وضعیت احتضار سیاسی، به حربه هیاهو و جوسازی روی آورده تا بار دیگر بتواند با فریب افکار عمومی پایگاه اجتماعی برای خود دست و پا کند؛ اما برخلاف خیال خام آنان، مردم بصیر و انقلابی ایران این بار کمترین توجهی به بافته‌های مزوّرانه عنصر معلوم‌الحال فتنه ۸۸ نشان ندادند و آنان را در توطئه شوم خویش ناکام گذاردند.

فتنه‌گرانِ سبزپوش در عاشورای سال ۸۸ به خیابان آمده و در روزی که همه مردم کشورمان مشغول عزای سیدالشهداء علیه‌السلام بودند، حرمت شکنی کرده بودند و از طرف سران فتنه «امت خداجوی» نام گرفتند؛ حال بعد از ۱۳ سال بار دیگر در ایام عزای امام حسین علیه‌السلام، فردی که رأس آن فتنه بود مجدداً دست به فتنه‌گری زده و به اهانت و یاوه‌گویی روی آورده است.

در زمانه‌ای که بدخواهان و فتنه‌گران با اقداماتی مزوّرانه و همچنین با هم‌صدا شدن با منافقین و استکبار جهانی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، جا دارد بزرگان و علمای حوزه علمیه با عمل به رسالت هدایت‌گری جامعه و موضع‌گیری هوشمندانه خود به روشنگری درباره این واقعه بپردازند.

ما ضمن محکوم کردن این جسارت و بیانیه اهانت‌آمیز، از مسئولان قضائی و امنیتی کشور درخواست داریم که محاکمه و برخورد لازم را در این زمینه انجام دهند و همچنین از نهادهای مسئول نیز تقاضای روشنگری در این موضوع را داریم.

مدرسه علمیه علوی قم
۲۰ مرداد ۱۴۰۱

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون جنوب غرب استان تهران

بسم رب الشهداء و الصدیقین و قاسم الجبارین

شهدا شمع محفل بشریت و گوهر های ماندگاری هستند که تمام تاریخ آینده این مملکت به آنان خواهد بالید و هر انسان آزاده ای در برابر ابهت و اقتدار و اخلاص و جان گذشتگی آنان و روح معنوی آنان سر تعظیم فرو خواهد آورد.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان که به فضل شهادت و به برکت خون شهدا رقم خورده، یاد و خاطر شهدا را زنده نگه خواهد داشت و اهداف و آرمان های والایشان را تحقق خواهد بخشید. این رزمندگان از جان گذشته و دلیر اسلام نه تنها با ایثار و از خود گذشتگی برای ایران اسلامی فخر، افتخار، عزت و سربلندی آفریدند بلکه برای حفظ اسلام خارج از مرز ها حضور یافته و موجب عزت و افتخار جهان اسلام شدند.

سرلشکر شهید حاج حسین همدانی جزو برجستگان شهدا و مجاهدینی است که تمام عمر خود را وقف اسلام، قرآن، مکتب و مردم جهان اسلامی کرد و مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله و کار جهادی بود که همواره به عنوان یک مجاهد در تنگه های احد زمان خود آماده بود و هیچ گاه تنگه را رها نکرد و در دوران عمر بابرکت خود همواره انقلابی بود، انقلابی عمل کرد و انقلابی ماند تا در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ایشان انسانی جهادی، ولایی، وظیفه شناس، خستگی ناپذیر، امیدوار، سخت کوش و یک سرباز واقعی دین بود که از همان زمان انقلاب و در طول ۴۰ سال سابقه جهاد فی سبیل الله و مجاهدت خالصانه در راه خدا همواره ثابت قدم بود.

شهید همدانی از جمله شهدایی بودند که در زمان جنگ تحمیلی شاخص و جزو فرماندهان عالی رتبه نظام بودند که اقدامات تاثیرگذار و ایفای نقش در دوران انقلاب، حضور در جبهه های هشت سال دفاع مقدس، تشکیل مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، پایه گذاری سپاه استان همدان، راه اندازی هیئت رزمندگان ثارالله، نقش آفرینی در فتنه سال ۸۸، از مهم ترین اقدامات ارزنده ای است که این شهید والامقام در مجاهدت های خالصانه خود انجام داد.

شهید همدانی در فتنه ۸۸ به عنوان فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تجربه و توانمندی بالا به عنوان فرمانده میدانی در مقابل فتنه گران ایستادگی و نقش بسیار تعیین کننده و تاثیرگذاری در ایجاد امنیت داشت و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا صف مردم و افرادی را که معاند نیستند و هیچ گونه عنادی با انقلاب و نظام ندارند از اغتشاشگران جدا کند تا مبادا آسیبی به آن ها برسد و با حماسه آفرینی بی نظیر کار را به نتیجه رساند و به زیبایی رسالت خود را انجام و به طوری که با کمترین هزینه با زحمات و تلاش فراوان صحنه را به خوبی مدیریت و فتنه گران و دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد که به گفته خود هشت ماه فتنه ۸۸ به اندازه ۸ سال دفاع مقدس سخت تر بود تا توانست وضعیت را به پیروزی بزرگ برساند.

در شرایطی که جبهه مقاومت به حضور ایشان نیاز داشت، در شرایط بسیار سخت با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری توانست با حضور شبانه روزی در آن خطه از تشکیل دولت تکفیری و به تبع آن ملت تکفیری در راستای حفظ اسلام جلوگیری کنند و با الگوبرداری از بسیج نیرو های مردمی صحنه را سازماندهی و ساماندهی کرد و با تشکیل بسیج در جهان اسلام نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست سوریه داشت و توانست موفقیت های بسیاری کسب و مانع از سقوط کشور سوریه و موجب پیروزی جبهه حق شود که از ادای و استقلالی که امروز در سوریه وجود دارد به دلیل جانفشانی این شهید بزرگوار و شهدای مدافع حرم است چراکه اگر شهید همدانی نبود به طور قطع سوریه سقوط می کرد.

شهید همدانی ذره ای از مسیر انقلاب منحرف نشد و مفتخر به دریافت ۲ نشان فتح از سوی رهبر معظم انقلاب است که این نشان ها را به خاطر هدایت و فرماندهی موفق لشکر های تحت امرش در دوران دفاع مقدس کسب کرده است. دشمنی نظام سلطه با اندیشه های بلند و رهایی بخش اسلام سابقه ای دیرین دارد و هر کجا این نظام غیر انسانی در برابر این اندیشه متعالی کم آورده، کاری جز لجن پراکنی ندارد.

در روز های گذشته میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸ که به علت فتنه انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و زمینه سازی برای براندازی نظام و انقلاب، مورد خشم مردم است پس از مدت ها دست به قلم شده و با ادبیاتی مشابه ادبیات گروهک تروریستی منافقین، به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی و به خصوص حاج حسین همدانی اهانت کرده است که این اقدام موجب تالم و تاثر مردم مومن ولایی و دوستدار شهداء شد. لجن پراکنی این فرد ملعون و فتنه گر بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات ۸۸ تقلب بهانه و رمز آشوب و فتنه برای براندازی نظام از روی عداوت و دشمنی با نظام و انقلاب و اسلام بود که البته این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

طلاب وروحانیون بسیجی گستاخی و لجن پراکنی این فرد ملعون و نفرین شده را محکوم کرده و با تاکید بر اینکه آرمان های شهدا جولانگاه افراد بی بصیرت نخواهد شد و هیچ احدی حق توهین به شهدا را ندارد؛ از مسئولان ذیربط می خواهند با رسیدگی سریع به این موضوع زمینه تکرار این هتک حرمت ها را از بین برده و انتظار بحق خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت را پاسخ گویند و پاسخ قاطی به این فرد مطرود دهند.

قطعا با پوزه نجس نفسان وابسته به غرب ونوکر کدخدایان پوشالی دریای باعظمت مقام والای شهدا ونظام اسلامی گل آلود نخواهد شد بلکه فرصتی برای دشمن شناسی وبصیرت آفرینی در سطح دوستداران و مدافعان حریم ولایت خواهد باشد که چشمانتان همچون قلب های آلوده تان کور شود و آرزوی تغییر نظام اسلامی به نظام کفر و وابسته را با خود به گور ببرید. ان‌شاءالله

روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون جنوب غرب استان تهران

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد

بسم الله الرحمن الرحیم
ثُمَّ كانَ عاقِبَةَ الَّذينَ أَساءُوا السّوأىٰ أَن كَذَّبوا بِآياتِ اللَّهِ وَكانوا بِها يَستَهزِئونَ. (روم، ۱۰)
"سپس سرانجام کسانی که اعمال بد مرتکب شدند به جایی رسید که آیات خدا را تکذیب کردند و آن را به مسخره گرفتند"!.
سواری بر مرکب لجاجت، نفاق و پشت پا زدن به قانون و اخلاق، کار دست سران فتنه داد و آنها را به ایستگاه پایانی رساند.
بیانیه ی سراسر تناقض و سرشار از الفاظ سخیف و غیر اخلاقی منسوب به یکی از سران فتنه، شانیت پاسخ دهی ندارد اما از آن جهت که ممکن است موجب تشویش اذهان عمومی شود، نکاتی را یاد آوری می کنیم:
۱.ادعای مردم داری و دفاع از حق مردم، برای کسی که بیشترین ظلم را در حق مردم روا داشت و بر خلاف نظر اکثریت؛ طغیان کرد و آن را نپذیرفت، بهترین شاهد بر نفاق و دروغگوئی گوینده است.
۲.ادعای دوستی و برادری برای مردم منطقه از جانب کسی که بهترین دوستان مردم منطقه( حزب الله لبنان و مدافعان حرم) را به باد تهمت و تمسخر می گیرد، شاهد دیگری بر دو روئی و بازی سیاسی صادر کننده بیانیه است که اهداف دیگری را دنبال می کند.
۳.زیر سئوال بردن مقاومت و مدافعان حرم، روشن ترین دلیل بر به غارت رفتن شرف سیاسی جریان فتنه است که البته آنها سالهاست که به عقد غیر مشروع نظام سلطه در آمده اند. کما اینکه شکستن حرمت ارباب در روز عاشورای سال ۸۸، زنده ترین سند بر رسوائی دینی و اخلاقی این مدعیان است.
در همان ابتدای جنگ سوریه حضرت آقا در جمع خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فرمودند: اگر شهدای شما نبودند ما باید در همدان و کرمانشاه با داعش می جنگیدیم. شاید آنروز بدون اسناد و مدارک موجود امروز و منطبق با فرمایش امیرالمومنین علی علیه السلام که می فرمایند : نگذارید دشمن به لبِ مرز خانه‌های شما برسد،این مطلب را نمی پذیرفتیم ولی امروز به استناد اسناد منتشره ، طراحی آمریکایی ها در منطقه تجزیه کشورها در راستای منافع آمریکا بود. طرحی که آن را برنارد لوئیس برای منطقه طراحی کرده بود و به نام او معروف است. وسلی کلارک فرمانده سابق ناتو رسماً اعلام کرد که بعد از ۱۱ سپتامبر قرار بود ۷ کشور ازجمله ایران اشغال شوند.
اما آنچه مانع این اشغالگری ها شد مردان بزرگی همانند سلیمانی ها و همدانی ها بودند که اگر شهدای مدافع حرم نبودند قطعاً جغرافیای ایران و منطقه دگرگون می شد.
اینکه امروز در زمانی که برای همه دنیا دسیسه امریکا زیر پرچم داعش انکار و خدای نکرده هتک شود عین حماقت یا رذالت است.
۴_ آنچه الان مورد مطالبه است اینکه هم حزبی های این یاوه گو و افرادی که احیانا در مقطعی حرکات و رفتار گوینده این اباطیل را از سر دلسوزی و ... تعبیر می کردند موضع خود را نسبت به این هتک حرمت ها و اهانت‌ها به مدافعان حرم و شهید بزرگوار حاج حسین همدانی صراحتا و بصورت رسمی مشخص نمایند.

فتنه گران و یاغیان نظام اسلامی باید بدانند همانگونه که مردم بصیر ایران اسلامی بر سینه آنها دست رد زدند، به زودی در محمکه عدل الهی، شهدا و امام امت، مورد بازخواست قرار خواهند گرفت و باید در مورد آنچه که زیر پا گذاشته اند، پاسخ دهند( بِئْسَ لِلظَّالِمِينَ بَدَلًا)

به فتنه گران هشدار می دهیم سربازان مکتب امام حسین (علیه السلام ) و بسیجیان ولایت همچنان مدافع حرم هستند و به این مهم افتخار می کنند همان کلامی که حضرت سید الساجدین (علیه السلام ) در خطاب به کوفیان فرمودند .
أنَا ابنُ مَن قُتِلَ صَبرا
وكَفى بِذلِكَ فَخرا

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيْم

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(آیه 32 سوره توبه)

درود خداوند بر ارواح طیبه شهدا از بدر و حنین تا شام و عراق و یمن.

شهادت عزتی ابدیست که اولیا خاص خدا، آنان که ندای هل من ناصر امامشان را شنیده و لبیک گفتند و در آن مسیر جانشان را فدا نمودند، حلاوتش را میدانند.

صدور چنین بیانیه‏ای، بیانگر تداوم کینه جریان برانداز و معاند در فتنه 1388 نسبت به هوشیاری و دلیری شهید بزرگوار، شهید همدانی در مدیریت بحران فتنه 88 است؛ همچنین ادبیات این چهره معلوم‏الحال در اهانت به انقلاب، رهبری، شهداء و جبهه مقاومت اسلامی، اگر نگوییم ساخته و پرداخته گروهک تروریستی منافقین، دست‏کم بسیار شبیه به ادبیات گروهک تروریستی منافقین است که همین امر برملاءکننده پیمان نانوشته میان سران فتنه سبز با منافقین، آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها در منطقه و در داخل کشور است؛

حاج حسین همدانی سردار عزیز اسلام، یاور مظلومان، سرباز ولایت، اینک اسوه مجاهدان این مرز بوم است. هنوز نام سردار به کوری چشم بددلان و بزدلان و حرامیان یادآور استقامت، ایثار، اخلاص و جهاد است.

عزت نزد خداوند است، و حاشا که به پوز سگان دریا ها نجس شود.

فتنه گرانی که دیروز بواسطه اهانت به ساحت مقدس اهل بیت و حرمت شکنی شأن در روز عاشورا مطرود جامعه اسلامی و ولایی ایران شدند ، امروز هم در ادامه همان مسیر پیشین از ساحت مدافعان حریم ولایت هتک حرمت میکنند و روز به روز در مسیر باطل خود مصمم تر میشوند و براستی دچار سنت استدراج‌شده اند


سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی، ضمن تقدیم خالصانه‏ترین سلام‏ها و ارادت‏ها به روح پرفتوح امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب، شهدای هشت‏سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم، چنین حرکت‏های مذبوحانه و کینه‏توزانه‏ای را شدیدا محکوم می‏کند و هشدار می‏دهد که صبر انقلابی مردم مومن و ولایتمدار ایران و رأفت اسلامی نظامی اسلامی همیشه و تحت هر شرایطی پایدار نخواهد ماند و هرلحظه ممکن است مصونیت هتاکان حرمت خون شهداء و قهرمانان ملی این مرز و بوم از آنان برداشته شود: وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.


سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی مرداد ماه ۱۴۰۱

 

بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان فارس و بسیج طلاب فارس در پی انتشار مطالب موهن علیه مدافعان حرم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ رُسُلًا إِلَىٰ قَوْمِهِمْ فَجَاءُوهُم بِالْبَيِّنَاتِ فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ(۴۷ روم)

بار دیگر آوای شوم کج فهمان و فتنه گران دل های مجاهدان و مؤمنان را آزرد و بوق های تبلیغاتی دشمنان را روشن کرد و این بار تیر کینه و بغض دشمن، سرداری از تبار قهرمانان این کشور را هدف قرار داد که چهل سال جان خویش را در راه عزت، شرف و امنیت مردم و کشورش سر دست گرفت و سرانجام در راه دفاع از حرم آل الله و امنیت امت اسلام چهره در رخ یار به دیدار معبودش شتافت.

مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها تجلی اصحاب عاشورایی سید الشهدا علیه السلام بودند که در وادی شیدایی و دلدادگی به آستان مقدس اهل بیت علیهم السلام عاشقانه ترین واژه ها را معنا کردند و آنچنان عدالت طلبان و آزادگان جهان را در پی خود کشاندند که عقده گشایی فردی که نشان داده نه فهمی از تحولات منطقه دارد و نه کوچکترین توجهی به منافع ملی، -همو که در سال ۸۸ و در پی قدرت طلبی و عصبیت کودکانه، کشور خویش را به لبه پرتگاه ناامنی و بی اعتباری برد و امید دشمنان را در فتنه علیه انقلاب اسلامی زنده کرد- نمی تواند پایگاه مستحکم مقاومت بین المللی اسلامی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را متزلزل سازد .

بسیج اساتید و طلاب و مدیریت حوزه علمیه استان فارس ضمن محکوم کردن مطالب موهن یکی از سران فتنه که سال هاست مردم پی به ماهیت ضد مردمی او برده اند حمایت قاطع خود را از راهبرد مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل و ایادی آنها اعلام می کند و به روح مطهر شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم به ویژه سرداران پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانی و حاج عبد الله اسکندری درود می فرستند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس

بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل

باسمه تعالی

متأسفانه در روزهای اخیر شاهد انتشار بیانیه از سوی یکی از سران فتنه88(میر حسین موسوی) بودیم که محتوای آن بیش از هرچیز انتقاد از جمهوری اسلامی به دلیل مبارزه علیه گروه های تکفیری به ویژه داعش و کمک به گروه های مقاومت در یمن و اهانت به مدافعان حرم به ویژه سردار شهید حاج حسین همدانی در مبارزه با تروریست های مسلح در سوریه بوده است.

به نظر می رسد این بار نیز بازیگران در پشت صحنه، این فتنه گر ساده لوح را که در عاشورای سال 88 متعرضان و حمله کنندگان به خیمه های عزای امام حسین(ع) را مردم خداجو نامید، در چنین ایامی وادار به حمایت از داعش و عقده گشایی علیه شهدای مدافع حرم نموده اند تا این گونه ماهیت واقعی خود را افشا نماید.

این ورشکستگان سیاسی که در سایه ی رأفت نظام اسلامی و تا به امروز از محاکمه ی عادلانه مصون مانده و در حصر خانگی به سربرده اند؛ این بار نیز به خیال خام خود با هم نوا شدن با ایادی استکبار و مزدوران داخلی و خارجی، به دنبال تضعیف نظام و انقلاب برآمده اند در حالی که ملت شهید پرور ایران با بصیرت بی بدیل خود و تحت فرامین حکیمانه ی مقام معظم رهبری، همواره ضمن حفظ مرزبندی صریح با فتنه گران و بیعت با آرمان های والای نظام و انقلاب و حمایت از مقام عظمای ولایت، سرسوزنی تردید نکرده و به رسالت اصلی خود در این خصوص عمل کرده اند.

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی استان اردبیل ضمن اعلام برائت از فتنه و فتنه گران و محکوم کردن این بیانیه موهن و حمایت از سیاست های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش و گروه های تروریستی و تکفیری و ادای احترام به شهدای سرافراز مدافع حرم ، موارد ذیل را خاطر نشان می نماییم:

1- شهید والامقام حاج حسین همدانی که در کارنامه ی درخشان خود مبارزه با رژیم شاهنشاهی و طاغوت در قبل از انقلاب، مبارزه با گروهک ها و ضدانقلاب در بدو پیروزی انقلاب، حضور مقتدرانه و فرماندهی در سنگرهای هشت سال دفاع مقدس، سرکوب فتنه ی ننگین سال 88 و دفاع از حریم اهل بیت را دارا می باشد؛ به عنوان یک رزمنده ی انقلابی و مکتبی که در طول حیات مبارک خود در تمامی عرصه های صیانت و پاسداری از نظام و انقلاب حضور فعال داشته است، با این گونه بیانیه ها و سخنان مغرضانه و سخیف توسط افراد معلوم الحال و سرسپرده، از ارزش و اهمیت کار وی کاسته نخواهد شد و روز به روز بر عزت و سربلندی اش افزوده خواهد شد.

2- دشمنان قسم خورده و ایادی استکبار و در رأس آن ها آمریکای جنایتکار که از طریق حمایت های مادی، تسلیحاتی و ... از فتنه گران و ضدانقلاب، به دنبال دلسرد کردن و فاصله انداختن میان مردم، نظام و رهبری معظم هستند بدانند که مردم عاشورایی ایران با تأسی از مکتب سرخ حسینی و با بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار و درک صحیح و تشخیص به موقع، هرگونه توطئه و نقشه های شوم آنان را در نطفه خاموش خواهند ساخت.

3- موقعیت ممتاز و برتر جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی، فناوری، موشکی، هسته ای، دفاعی و... موجب عصبانیت دشمنان غدار و کینه توز شده و با تحریک افراد خائن و سران فتنه به صدور چنین بیانیه هایی، در اندیشه ی مخدوش ساختن وجهه ی جمهوری اسلامی ایران هستند که به طور قطع در سایه ی درایت ویژه و تدابیر داهیانه و حکیمانه ی مقام معظم رهبری و همراهی و همگامی مردم ولایت مدار، راه به جایی نبرده و آب در هاون خواهند کوبید.

4- جنگ اخیر در غزه میان جنبش جهاد اسلامی و اشغالگران صهیونیست که با واکنش به موقع و قاطع گروه های مبارز اسلامی مواجه شد، بار دیگر نشان داد که عظمت پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی و گنبد آهنین آن روز به روز در محاق اضمحلال و سراشیبی سقوط قرار گرفته و هدف قرار دادن کودکان و زنان و مردان بی گناه و بی دفاع فلسطینی و به شهادت رساندن آن ها، موجب تقویت جبهه ی مقاومت و نابودی قطعی آن رژیم غاصب خواهد شد و مجامع و کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر که در برابر این جنایات سکوت در پیش گرفته اند، بیش از پیش بر طبل رسوایی خود می کوبند.


والسلام علی من اتبع الهدی
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل

ارسال نظرات