۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۱۸۹۰۸

نشست مشترک پژوهشکده مطالعات اسلامی باقرالعلوم و خبرگزاری رسا برگزار شد

نشست مشترک پژوهشکده مطالعات اسلامی باقرالعلوم و خبرگزاری رسا برگزار شد
نشست مشترک پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) و خبرگزاری رسا با حضور مدیران و دست اندرکاران این دو مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سردبیر و دبیران خبرگزاری رسا با حضور در پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) از نزدیک در جریان فعالیت‌های علمی این مرکز پژوهشی قرار گرفتند.

در ابتدای این نشست سیدحامد صدر معاون پژوهش و حجت‌الاسلام حامد عبداللهی مسئول روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته و در دست اقدام این پژوهشکده پرداختند و با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات کارگروه‌های علمی آن، خواستار همکاری رسانه‌ای برای معرفی هرچه بهتر این فعالیت‌ها شدند.

سپس سردبیر، دبیر سرویس فرهنگی و اجتماعی و دبیر سرویس سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا به نمایندگی از رسانه مطبوع خود به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این خبرگزاری پرداختند و با استقبال از برگزاری نشست‌های مشترک پیرامون موضوعات مختلف، از ظرفیت ارتباطی چند رسانه‌ای برای همکاری با پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) سخن گفتند.

بررسی ظرفیت‌های رسانه‌ای در حوزه تازه‌های نشر همچون معرفی کتاب و برگزاری نشست نقد و رونمایی از آثار علمی پژوهشی پژوهشکده به ویژه در عرصه انقلاب اسلامی و مکتب امام و رهبری، معرفی کارشناسان و نخبگان پژوهشی و پیگیری پرونده‌های ویژه فرهنگی از جمله مطالبی بود که در این نشست مورد همفکری بین دو طرف قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد که جلسات مشترک همکاری بین پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) و خبرگزاری رسا ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات