۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۱۹۳۲۵

بازدید امام جمعه سرپل ذهاب از موکب های اربعین

بازدید امام جمعه سرپل ذهاب از موکب های اربعین
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: اگر انسان با نیت خالص خدماتی به زائرین انجام‌ دهد فردای قیامت زمینه ای برای شفاعت امام حسین(ع) خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز در حاشیه بازدید از موکب های اربعین در شهرستان سرپل ذهاب ضمن تشکر از کسانی که مقدمات خروج زائرین و بسترهای لازم برای خدمات دهی به زائرین فراهم کردند خصوصا موکب داران، اظهار داشت: در سیره بزرگان دین نیز همواره خدمت و تکریم زائرین امام حسین(ع) بوده  و مردم عزیز ایران اسلامی خصوصا استان کرمانشاه که دروازه ورود به کربلا است و سابقه خدمت گذاری به زوار سیدالشهدا مشهود است‌. 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: در این مدت مردم و موکب داران در مسیر زائرین خدمات خوبی ارائه دادند و امروز مردم‌ شهرستان در حال تدارک و راه اندازی مواکب برای در حال برگشت زائرین هستند تا در بحث خدمات دهی در مسیر برگشت همان نقشی را ایفا کنند که در مسیر رفت داشتند. 

این استاد حوزه بیان کرد: نمایش خوبی از اتحاد و عشق و شعور و شور حسینی در بین مردم سراسر کشور دیدیم و اتحاد و یکپارچگی و دلدادگی مردم که در مسیر زائرین اباعبدالله حسین(ع) خصوصا مردم غیور استان کرمانشاه، شهرستان های قصرشیرین، سرپلذهاب و دیگر شهرستان های غربی استان بود که با تمام توان و تلاش خود برای خدمت دهی زائرین پای کار بودند. 

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر انسان با نیت خالص خدماتی به زائرین انجام‌ دهد فردای قیامت چراغی برای نجات و شرایطی تحت شفاعت امام حسین(ع) خواهد بود./1400/

ارسال نظرات