۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۷۱۹۳۴۹
مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه اعلام کرد؛

مهلت ۳ روزه برای بارگذاری برخی کاربرگ‌های طرح شهید وزوایی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

مهلت ۳ روزه برای بارگذاری برخی کاربرگ‌های طرح شهید وزوایی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه طی اطلاعیه ای از مهلت سه روزه برای بارگذاری برخی کاربرگ های طرح شهید وزوایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه طی اطلاعیه ای از مهلت سه روزه برای بارگذاری برخی کاربرگ های طرح شهید وزوایی خبر داد.

به اطلاع طلاب گرامی مشمول طرح شهید وزوایی (۱۴۰۱-۱۴۰۰) می‌رساند، نظر به این که مهلت قانونی استفاده از برخی تسهیلات مانند خرید کتاب، ازدواج و انجام پایان نامه(کاربرگ‌های 1 تا 8) تا روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ می‌باشد، به طلابی که شرایط و مستندات مربوط به این تسهیلات را دارند به " مدت سه روز " از تاریخ ۳۰ شهریور الی ۱ مهر مهلت داده خواهد شد تا کاربرگ های مربوط به این اعتبارات را در سامانه monh.ir بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است، این تمدید مهلت مربوط به اعتبارات مربوط به "همکاری طلبگی" و "دستیاری" نمی باشد و مهلت بارگذاری این کاربرگ ها در ۷ شهریور ۱۴۰۱ اتمام یافته است.

ضمنا طلاب گرامی می‌توانند سؤالات محتوایی مربوط به این طرح را با آی دی @mm_rastgoo یا @Dashti و مشکلات مربوط به ورود به سامانه monh.ir و بارگذاری اسناد را با آی دی @Nasle_Novin_ir در ایتا مطرح نمایند.

شایان ذکر است طرح شهید وزوایی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) آماده اجرا می‌باشد و به محض آماده شدن سامانه سینای بنیاد ملی نخبگان، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. کلیه طلاب استعداد برتر دارای شرط پویایی با هر معدل مصاحبه می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.

ارسال نظرات