۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۲۰۶۶۵
گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات مطرح کرد؛

انتشار چهارمین شماره پژوهش‌نامه تبلیغ اسلامی + دانلود

انتشار چهارمین شماره پژوهش‌نامه تبلیغ اسلامی + دانلود
حجت الإسلام آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گویی از انتشار شماره ۴ پژوهش‌نامه تبلیغ اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الإسلام مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گویی از انتشار شماره ۴ پژوهش‌نامه تبلیغ اسلامی خبرداد.

حجت الإسلام آزادیان بیان کرد: این پژوهش‌نامه به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود و سه شماره قبلی این پژوهش‌نامه با عنوان فصلنامه افق تبلیغ منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: پژوهش‌نامه تبلیغ اسلامی در شماره ۴ خود به موضوعاتی چون «بایسته‌های تبلیغ و مبلّغ دینی از منظر قرآن»، «جهاد تبیین در زمانه جمهوری اسلامی ایران و نقش روحانیّت در آن»، «نقش تبلیغ در هدایت انسان از منظر آیات و روایات»، «اصول انسان شناختی در سنّت علوی»، «بررسی کیفی عوامل دروغ میان زوجین و راهکارهای برون رفت» و «تحلیل انتقادی سنّت از دیدگاه سلفیه» پرداخته است.

رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فضلا، دانشجویان و محقّقان حوزوی و دانشگاهی می‌توانند برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.

سردبیر پژوهش‌نامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می‌توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه‌های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند، به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حقّ التألیف تعلّق می‌گیرد.

دانلود پژوهش‌نامه

ارسال نظرات