۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۲۱۴۷۷

تشییع و خاکسپاری پیکر طلبه شهید مدافع امنیت در فارس + عکس

تشییع و خاکسپاری پیکر طلبه شهید مدافع امنیت در فارس + عکس
پیکر طلبه شهید مدافع امنیت عرفانی نیا در شهر بیرم استان فارس تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیکر طلبه شهید مدافع امنیت احمدرضا(هادی) عرفانی نیا در شهر بیرم استان فارس تشییع و به خاک سپرده شد.

گفتنی است، سحرگاه دو روز گذشته ۲ اغتشاشگر حین شعارنویسی با گشت بسیج بیرم روبه‌رو شده و اقدام به تیراندازی با کلت کمری می‌کنند.

در این تیراندازی سرگرد نورالدین جنگجو و طلبه بسیجی احمدرضا عرفانی‌‍‌نیا از بسیجیان بیرم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تشییع و خاکسپاری پیکر طلبه شهید مدافع امنیت در فارس

تشییع و خاکسپاری پیکر طلبه شهید مدافع امنیت در فارس

تشییع و خاکسپاری پیکر طلبه شهید مدافع امنیت در فارس

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
صدف بیوتی یک سلبریتی ..... در امریکا در بحبوحه این اغتشاشات خانه چند میلیون دلاری خرید و در عوض الان مرتب توییت میزند که ای مردم ایران در پوشش تشکر از نیروی انتظامی بروید شربت مسموم یا شیرینی یا غذای مسموم درست کنید و در قالب مثلا یک مادر مهربان بدهید ماموران پلیس و نیروی انتظامی بخورند و مسموم شوند و از پا در بیایند یا زنک پورن استار توییت میزنه توی خونه هاتون کوکتل مولوتوف درست کنید از بالای پنجره ها پرت کنید پایین روی سر مامورها یا همین جوری پرت کنید یک جا آتش بگیره شلوغ بشه . عربستان پول پاشی وسیعی کرده است در میان بلاگرها و خوانندگان و اپوزیسیون خارج از کشور . اگر کسی بررسی کند میبیند تقریبا همشون در طی چند ماه قبل یک دفعه وضع مالیشون دگرگون شده .بیشتر کسانیکه در تلویزیون اینترنشنال میارن حداقل آنهایی که امریکا هستند وضع مالیشون از چند ماه قبل بسیار خوب شده به صورت غیر عادی . این فتنه از مدتها قبل برنامه ریزی شده و الان در فرصت مناسب اجرا کرده اند .قشنگ معلومه
0
0
حکیمه رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
روحشان شاد یادشان گرامی
0
0