۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۲۲۲۵۲
حجت الاسلام والمسلمین کلباسی مطرح کرد؛

اعلام آمادگی مرکز تخصصی نماز برای آموزش کادر و اعضای کانون های مساجد

اعلام آمادگی مرکز تخصصی نماز برای آموزش کادر و اعضای کانون های مساجد
حجت الاسلام والمسلمین کلباسی گفت: مرکز تخصصی نماز در مسئله آموزش مدیران، کادر و مربیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کاملا آمادگی دارد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی طی سخنانی در دیدار مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با تاکید بر اینکه نماز باید محور فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد، گفت: مرکز تخصصی نماز در مسئله آموزش مدیران، کادر و مربیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کاملا آمادگی دارد.

وی افزود: ما آمادگی داریم دوره های آموزشی نماز را برای مدیران کانون ها و خانواده ها با حضور اساتید برتر مرکز تخصصی نماز در مسجد برگزار نماییم.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت همچنین گفت: نشست های آموزشی نماز ویژه خانواده ها در تعدادی از کانون ها برگزار شده است و انتظار داریم همچنان ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه استقبال خانواده ها از این دوره ها بسیار خوب بوده است، افزود: این دوره ها ویژه خانواده ها می باشد و چگونگی دعوت فرزندان به نماز در آن مطرح می شود.

حجت الاسلام حیدری، مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام ستاد و ظرفیت های کانون های مساجد ارائه کرد و گفت: در دوره جدید بنا داریم در ستاد کانون های مساجد محوریت فعالیت ها را آموزش، تسهیل گری و توانمندسازی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم از دوره ها و محصولات متنوع مرکز تخصصی نماز در کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت ترویج نماز بهره بگیریم.

ارسال نظرات