۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۲۲۸۲۳
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

لزوم استخراج موضوعات تربیتی کتب شهید ابراهیم هادی

لزوم استخراج موضوعات تربیتی کتب شهید ابراهیم هادی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم استخراج موضوعات تربیتی کتب شهید ابراهیم هادی تأکید کرد و گفت: موضوعات تربیتی کتب شهید ابراهیم هادی در تربیت نسل جوان موثراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهرامروز در دیدار با خواهر شهید ابراهیم هادی به لزوم مطالعه کتاب‌های شهید ابراهیم هادی اشاره کرد و گفت: شهید ابراهیم هادی در کتب خود چگونکی انجام امر به معروف و نهی از منکر را برای ما بیان کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکل اساسی امران به معروف و ناهیان از منکر عدم آشنایی با روش‌های صحیح ارشاد و امر و نهی است، گفت: کتاب شهید ابراهیم هادی این مشکل را برای عامران به معروف و ناهیان از منکر حل کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با بیان اینکه در دیدار با خانواده شهدای کاشان یک جلد از کتاب‌های شهید ابراهیم هادی به خانواده شهدا هدیه داده می‌شود، افزود: مطالعه کتاب‌های شهید ابراهیم هادی از سوی خانواده شهدا سبب خواهد شد تا روح شهید ابراهیم هادی در خانواده‌ها حاکم باشد.

به گفته وی ذکر صلوات و هدیه آن برای شهید ابراهیم هادی سبب نظر و عنایت شهید است و بسیاری از گره‌های زندگی را باز می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم استخراج موضوعات تربیتی از کتب شهید ابراهیم هادی تأکید کرد و اظهار داشت: استخراج موضوعات تربیتی از کتب شهید ابراهیم هادی و چاپ و انتشار آن درقالب کتاب در تربیت صحیح نسل جوان تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: مطالعه کتاب شهید ابراهیم هادی توسط یکی از زندانیان ندامتگاه کاشان سبب شده بود تا این زندانی اعلام کند چنانچه این کتب قبلا به دست من رسیده بود هیچگاه مرتکب هیچ جرمی نمی‌شدم.

در ادامه خواهر شهید ابراهیم هادی نیز با اشاره به انتشار جلد یک و دو «سلام بر ابراهیم» و «خدای خوب ابراهیم» در قالب حدود ۱۳۰ آیه از قرآن، گفت: تبلیغ برای زنده نگهداشتن یاد شهدا هم درس آموز و هم پیام رسان است.

وی نقش خانواده در تریبت فرزندان را حائز اهمیت دانست و با اشاره به اینکه نقش اصلی والدین تربیت فرزندان در محیط خانواده است، افزود: برای داشتن جامعه سالم نیاز به داشتن خانواده سالم است.

خواهر شهید ابراهیم هادی در ادامه یادآور شد: تبیین و ترویج راه و روش و سیره شهدا در جامعه سبب خواهد شد تا جامعه‌ای سالم و پویا و به دور از معضلات و آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

به گفته وی شهدا جامعه را متحول می‌کنند و ما شهدا را در بیداری حس کرده و آن‌ها را می‌بینیم و با شهدا زندگی می‌کنیم و از آن‌ها کمک و یاری می‌خواهیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات